Mijn zoon zweet altijd zooooo erg in de maxi cosi.. dan is zijn shirt echt drijfnat. Ik zag dit bij babydump heeft iemand er ervaring mee?? . Aeromoov Air Layer Buggy Antraciet | Veiligheid | Baby-Dump
Ja ik Heb hem ook in de MC gehad en in de wandelwagen. Hielp wel redelijk! Maar mijn meisje is dan ook echt een heethoofd
Ja mijn dochter was wel nog nat, maar minder als zonder... Maar helemaal hielp het bij haar dus niet.
Ook wij hebben hem in de maxi cosi, ze is hierdoor wel minder nat, maar blijft erg warm hoor. Vind het wel een nadeel dat de inhammen voor de gordels boven schouder zo gemaakt zijn dat het goed past als de gordels op laagste stand staan. Inmiddels is onze meid behoorlijk gegroeid en zijn de gordels een stukje omhoog maar dan klapt de aeromoov dus dubbel, waardoor het langs haar oortjes gaat zeg maar. Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Hierdoor ben ik dus we van mening dat het niet echt een goede uitvinding is, en zou hem dus eigenlijk niet aanraden.
Wij hebben er een in de autostoel. Ik heb wel het idee dat het scheelt. Hij heeft het snel warm en ging zitten 'zeuren' en wiebelen, en met de Aeromoov niet meer. Ook is hij niet meer zo zweterig.