Hallo, Een tijdje geleden wilde we graag een week naar provincie Zeeland met vieren, 2 kids 1 en 3 jaar ! Liefst Nieuwvliet. Maar als ik ga zoeken kom ik bijna altijd op prijzen tussen 2000 en 2500 euro uit . Wellicht hebben jullie nog huisjes op campings die wij niet kennen ? We hoeven niet perse een landal maar iets erbij voor kids wel leuk. Nou zagen we Landal Hellendoorn, wat stuk voordeliger is uiteraard is Drenthe Overijssel goedkoper dan een Zee vakantie. Hebben jullie leuke tips voor kinderen in omgeving Hellendoorn ? Evt leuke restaurantjes voor de ouders of leuke stad?
Hardstikke leuke omgeving daar! Deventer leuke stad, holten/ nijverdal mooie omgeving, heide/ bos etc. Bezoekers centrum. Leuke kinderboerderij dondertman in Holten. Dierentuin in Nordhorn, Duitsland ook erg leuk. Genoeg te doen daar! Landal Holten is ook leuk. Groot buiten zwembad in de zomer.
Canadese begraafplaats op de holterberg is indrukwekkend. Avonturenpark Hellendoorn is vlakbij. Zwolle is ook leuk winkelen. In Hellendoorn en Nijverdal zitten genoeg restaurants en cafetaria's.
Heel leuk park + leuke omgeving! Avonturenpark Hellendoorn is heel leuk. Maar ook de Apenheul, zit er een stukje vandaan. Maar wij vonden het wel de moeite waard!
Landal Hellendoorn heeft leuke huisjes! Leuke speeltuin, prima klein zwembad, speelzoldertje en bowling banen. Leuk animatieteam. Restaurant is wel echt zo’n Landal restaurant haha. Klein maar fijn park. omgeving zijn wij niet in geweest want we waren er met vrienden een weekend maar ik ben met de oudste vorig jaar naar Hellendoorn geweest en dat was super leuk. En tierenpark nordhorn was ook heel leuk!