Nee hoor, zie mijn eerdere berichtje in dit topic. (heb geen aandelen hoor, maar gun iedereen zo makkelijk ramen zemen.. )
Kan iemand uitleg geven hoe het werkt, ramen lappen met 2 doeken? Heb zo'n hekel aan ramen lappen... Elke tijdswinst is meegenomen!
WOUW wat een reacties! Heb de link al aangeklikt, en als iedereen zo enthousiast is dan ben ik al bijna overstag. Niet onbelangrijk, wat kost zo'n set? Meer reackties zijn altijd welkom. Ik heb ook een hekel aan ramen lappen..al meer dan 4 5 maanden niet gebeurd
Ik ga even uit van de Jemako doeken: Je hebt 2 verschillende, 1 met microvezels en 1 in een wafelmotief. Die met de vezels maak je nat en zeem je het raam mee. (zonder schoonmaakmiddel oid) Daarna wrijf je het raam droog met de wafeldoek. Gewoon 1 keer over het natte heen. Niet extra gaan wrijven, want dan krijg je strepen. Je zien in de 1e instantie nog wat waterdruppeltjes, maar die drogen op zonder vlekken.
Ik heb een stuk of 30 van die doekjes en ook dweilen enzo, ik doe ze eens per week in een wasnet in de machine zonder wasmiddel en daarna in de droger. En ik draai de machine op een halve was. Het is misschien zonde van de stroom enz, maar wel goed voor die doekjes, zo gaan ze echt jaren mee.
ik gebruik ook gewone microvezel doeken en merk ook geen verschil met de duurdere. dus onzin om een zet te kopen a 40 euro.
welke goedkope gebruiken jullie precies, en dan vooral welke om de ramen mee droog te maken, wil dat ook heb zon hekel aan ramen lappen. voglens mij heb ik die microvezeldoekjes wel, maar een goede zeem niet, die ik heb kan ik geen ramen mee droog vegen. 40 euro pff, nee dat is een week boodschappen tjong wat duur zeg.
40 euro, das aan de prijs zeg! Met gewone micro vezel doeken kan het dus ook..en dan van de action en dan de duurdere, zijn ze ook groot dan? Hmm dan toch maar aan mijn kennis vragen, die zij dat ze een keer van die doeken had gekocht 2 setts voor de prijs van 1. Dat klinkt al iets schappelijker. Weet alleen niet of ze van het zelfde merk zijn, waar jullie het over hebben.
Een client waar ik werk heeft ze ook. ben er alleen niet lang genoeg geweest om ze te testen... ik doe gewoon met spons, trekker en zeem... net zo snel... die dikkere doekjes vd action heb ik ook maar daar is echt geen raam mee te wassen hoor... blijft nat (en dus vlekkerig bij opdrogen)
ik ben helemaal weg van hara de raamwisser/schoonmaakproduct en vloerwisser doekjes etc. ik ken dit product waar jullie het over hebben niet en heb even gesnuipt op internet maakt het beter schoon dan hara?? gemakkelijker???
ik heb dat doekje van hara ook,, maar ik vind deze echt niet goed... kun je nog beter naar de zeeman gaan
Ik heb de doeken van Aqua Clean. Ze werken supergoed en kosten ongeveer 10 euro per setje. Ik was ze in de wasmachine met wasmiddel, maar zonder wasverzachter en droog ze daarna gewoon op de waslijn. Voor mij nooooit geen spons en trekker meer!
Die van mij (jemako) waren echt geen 40 euro. Ik geloof bij elkaar 25 ofzo. En ik kan ze ook gewoon met wasmiddel wassen. Daarnaast kun je via de website zien welke verkooppunten er bij jou in de buurt zitten. Je kunt dan mailen om vragen te stellen en bestellingen te doen. Vervolgens kun je dan je bestelling vaak de volgende dag al ophalen. (zitten veel van die punten dus bijna altijd wel eentje in de buurt)