Hallo Jumbo

Discussie in 'De lounge' gestart door december, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Net nog even naar de Jumbo geweest voor een paar boodschappen. De 1000e klant krijgt op het moment een gratis paaspakket vol met boodschappen. Helaas was ik net niet de 1000e klant, want het pakket was voor de dame voor me in de rij. Iemand hier wel geluk gehad en met het pakket naar huis gegaan? Ben toch wel nieuwsgierig wat er in zat en net aan mijn neus voorbij is gegaan hahaha.

Heb eerder wel eens mijn boodschappen gratius gekregen omdat ik de 4e wachtende in de rij was.... :D Zo wordt boodschappen halen toch nog een beetje leuk.

2. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Nee, helaas niet die ervaring...

Stond vanmiddag bij de spel-o-theek. ik was klantnummer 999 en je raad het al. klantnummer 1000 kreeg een leuk kadootje...helaas naast het net gevist ;)

3. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Haha. Mijn vriendin vertelde gister t zelfde, persoon voor haar was 1000 ste, en dit overkwam haar deze week 2x zij balen hihi. Sorry, je hebt er nix aan.

4. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ach ik vond het wel erg leuk voor het vrouwtje voor me. Maar uj had hem liever zelf gehad hahaha.

Balen voor je vriendin piripiri, het zou je maar 2x in een weekj gebeuren....

5. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Tuuelijk is t veeel leuker zelf te winnen. Hihi. Heb haar net maar ff n berichtje gestuurd ; Nog gelukt om 1001 ste klant te zijn vandaag ?...hihi lol

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Da's balen! Heb geen ervaring bij de jumbo, maar ben ooit bij een avia benzinepomp 250e klant geweest. Was vroeg in de morgen en alles ging die ochtend al mis. Dus was dat zo aan het vertellen tegen die vrouw achter de balie en toen vertelde ze me dat ze mijn dag beter ging maken en dat ik de 250e klant was. Moest op een weegschaal gaan staan en die kilo's ( en dat waren er veel....) kreeg ik in liters. Zie mijn bannen. Was nooit eerder zo blij met mijn gewicht :p

7. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Whahaha leuk verhaal kirst78. Dat is inderdaad een leuke meevaller op een baaldag!

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja dat maakte mijn dag weer helemaal goed :D en vond het voor 1x in mijn leven niet erg dat ik overgewicht had :p

9. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb weleens boodschappen gratis mee naar huis gekregen. Ik was niet de 4e in de rij. Weet even niet meer waarvoor maar had er gelijk spijt van dat ik niet voor meer geld boodschappen had gehaald dan 35 euro. Maarja ik kon niet weten dat ze gratis waren...

Ik zei vanmiddag al tegen mijn man: je zult toch iemand met één boodschapje voor hebben gelaten bij de kassa, en die persoon is de 1000ste klant. :D Als de persoon het zelf gevraagd zou hebben, zou het nog lulliger zijn geweest.

10. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Hahaha ja, dat zou inderdaad nog meer balen zijn Jel.

11. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    @Jel... ik zie net je banner... wat een super super super bericht om te lezen zeg!!!!!!

On Topic... helaas ooit iets gratis gekregen bij jumbo. zelfs bij een reclamatie niks extras gehad (alleen het betreffende product opnieuw...)

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou er zat weinig soeps in..het is natuurlijk altjd leuk te krijgen/winnen maar wees niet getreurt ;)

13. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Ja! Ik heb er eentje gewonnen!

Maar ook de beide andere kassa's ernaast had de 1000e klant. Fout in het systeem. Maar ze moesten ons alledrie een pakket geven :)

Leuk om te krijgen, Maar vooral reclame producten en niet alles zou je zelf kopen. Toch leuk om het uit te pakken:)

14. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik ben zo treurig..... :D ;)

15. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik ben al zo vaak 4e in de rij geweest, geen kassa die erbij kwam (waren nog 4 onbezette kassa's) en niets geen boodschappen gratis.
    Als je er dan wat van zegt, dan halen ze gewoon de schouders op.

Ben helemaal klaar met de jumbo..
    Zo goedkoop is die niet, en ik vind behoorlijk slechte service...

Kan beter naar de 5sterren AH hier in de buurt zijn..
    als ze weten dat je jarig bent krijg je gratis taart enz.

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

ja dat is mij ook opgevallen als je zegt dat je de 4de bent hebben ze een rij smoezen pfffff. Vroeger was jumbo wel goedkoop maar toen deden ze ook niet aan reclame op tv of acties in de supermarkt nu wel en lijkt het net of ze vaak 1+1 gratis hebben maar ik had liever het oude systeem hoor.

17. Jel

Jel Niet meer actief

We zijn er helemaal blij mee. :D

18. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik vergeet altijd te checken als alle kassa's open zijn of ik 4de in rij ben! (volgens mij ben ik niet de enige!)

Vandaag was t erweer een gekke huis.. Net of t graties was! :)

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hier pas vierde in de rij, net voordat er meer kassa's opengingen en mn boodschappen gratis gehad. Manlief ook al een keer.

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Alleen wel jammer dat ze de laatste tijd een hoop producten (die wij regelmatig kopen) uit het assortiment hebben gehaald.

Deel Deze Pagina