in de maxi cosi

Discussion in 'Verzorging' started by Fay0407, Jun 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fay0407

Fay0407 Actief lid

Oct 2, 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een rare vraag, maar hoe zit jullie kleintje in de maxi cosi? Mijn zoontje is nu 16 dagen oud en vorige week moest ik even naar de huisarts en ging hij dus mee in de maxi cosi, maar ik vind het er zo zielig uitzien. Hij weegt nu 3400 gram en net aan 50 cm en voor mn gevoel verdwijnt ie gewoon in de maxi cosi ondanks de verkleiner. Kan me niet voorstellen dat het zo dubbel geklapt lekker zit. Klopt het dat het er zo sneu uit ziet? Want als ik wat oudere kindjes er in zie zitten, ziet het er een stuk comfortabler uit!

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mijn ZL zat alleen tussen de 4-10 maanden ofzo mooi in de maxi, nu word hij wat te klein. De houding is verre van comfortabel maar veiligheid staat voorop. Daarom is de maxi cosi ook alleen voor in de auto en niet ipv een draagdoek of wandelwagen.

Maar dubbelgevouwen klopt denk ik niet helemaal. Heb je het kussentje onder zn billen en de hoofdverkleiner boven zn hoofd?

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Mijn dochters waren een stukje zwaarder als jouw zoontje maar ik heb dat kussentje in de rug er al snel uitgehaald. De hoofsbeschermer er wel in gelaten en dan lagen ze veel beter!

4. Amytje

Amytje Fanatiek lid

Jul 7, 2010
    1,044
    25
    48
    Female
    Midden Nederland
    Moest ook gelijk denken of je wel van die verklein kussentjes erin hebt?! Anders zitten ze indd wel erg opgevouwen ;)

5. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    onze dochters zaten er nooit raar in, ook niet in het begin, bij de oudste wel al gauw de opvulling eruit gehaald, en dan wel de hoofdsteun ding erin gelaten. maar die was ook groot dus toen moest dat wel.

6. Fay0407

Fay0407 Actief lid

Oct 2, 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zie soms meiden lekker hele wandelingen maken met de maxi cosi, snap ik ook niet... Als we gaan wandelen gaat ie lekker in de kinderwagenbak. Van de week voor het eerst met de auto weg en dus in de maxi cosi en toen viel het me op. Misschien toch alleen hoofdsteunverkleiner gebruiken.... Eens kijken hoe hij er dan in zit. Zelf lijkt hij er geen last van te hebben hoor, maar vind het er zelf zo zielig uit zien...

7. Melletje86

Apr 11, 2012
    69
    0
    0
    Ik heb hele wandelingen gemaakt met de maxi cosi. Vanwege kisssyndroom lag mijn kleintje alleen lekker in de maxi cosi. Wandelwagen was gelijk gillen en niet ophouden. Hij is nu 5 mnd en nog steeds het gelukkigst in de maxi cosi. Soms heeft het dus een reden ;)

Maar de eerste weken verdween hij er ook in, maar door de koekazak lag hij wel heerlijk.

Share This Page