Met 2 kids en een buggy op de fiets ...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Druif, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    ... kan dat?

Je vraagt je zo wat dingen af met een 2e op komst :D

2. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    hangt denk ik ook van je fiets af, maar bij een mamafiets lijkt me dat wel kunnen. Was wel mijn plan in elk geval

3. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Hmm...lijkt me een hele onderneming. Maar zou in theorie, en in praktijk ook ;), toch wel moeten kunnen. Mits je een stevige fiets hebt.

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Tsja, ik moet er niet aan denken zelf om dat te moeten doen. Maar als het echt niet anders kan, in theorie moet het wel kunnen....maar in de praktijk is maar de vraag natuurlijk.

5. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    Ja hoor dat kan:D
    Ik fiets regelmatig zo en gaat prima:)

6. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoe werkt dat dan mamasonja? Ik heb nu alleen een zitje voor en een buggydrager achter. Past daar dan nog een zitje+kind bij achterop?

En tja, is het echt nodig? Altijd maar de auto pakken vind ik gewoon jammer. En een dreumes tillen in de stad en een peuter in de gaten moeten houden ... ik weet niet hoor. :D

Hoe doen andere moeders dat dan, bijvoorbeeld even de stad in met twee ukkies, waarvan een nog niet kan lopen?

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Kan prima hoor, mijn zus doet het ook altijd :D
    De buggydrager komt achter het achterzitje te hangen dan.

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik ga naar de stad met de fietskar! Wel lekker fietsen en 2 kinderen die lekker kunnen zitten. Dat is ook nog een optie. Een buggydrager kan achter het stoeltje gemonteerd worden. Geen probleem, bij een moederfiets lukt het zeker. Met een baby sjouwen en tegelijk boodschappen doen is ook niet erg handig kwam ik pas achter :p

Deel Deze Pagina