De urban jungle kinderwagen..

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Noen, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noen

Noen Lid

9 nov 2009
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand er ervaring mee? Is ie fijn? Wat vindt jij van de wagen?

Groetjes:D

2. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb hem en vind hem top, vooral om dat wij dicht bij bos en strand wonen, en ik heel veel wandel....het enige jammere wat ik vind is dat hij altijd van je af kijkt.....

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik heb hem gehad toen mijn eerste kleintje werd geboren. Op zich echt een heerlijke wagen, ik vind echt een van de beste qua comfort en rijgedrag. MAAR, denk goed na voordat je hem eventueel koopt want wij hebben daar destijds niet aan gedacht: als je kindje wat ouder is en in het buggy gedeelte zit dan kan hij/zij niet goed rechtop zitten. De rugleuning kan niet echt goed rechtop dus het kindje blijft er wat in "hangen". :( Mijn ventje vond dat ontzettend irritant want die wilde actief rechtop zitten en om zich heen kijken. Hij wilde dan ook niet lang in de buggy zitten en werd snel vervelend. Veel andere kindjes hebben dit probleem ook heb ik inmiddels vernomen van andere ouders met dezelfde wagen. Later hebben we een andere kinderwagen gekocht en toen zat hij veel liever en langer in de wagen! :)

4. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Hi,
    Wij hebben deze ook nu ruim een jaar. Ik ben ook heel positief want hij rijdt ontzettend comfortabel maar zoals Nikki al schreef het is heel irritant dat hij niet helemaal rechtop kan. Wij hebben daar toen niet bij stilgestaan toen we hem kochten maar als we dat hadden geweten hadden we wel een andere gekocht. Maar het is wel zo dat deze wagen heel fijn rijdt, denk niet dat je een kw vindt die soepeler is. Dus al met al moet je de afweging maken wat je het belangrijkste vindt. Wij hebben er nu ook een buggy bij en daar gaan we mee weg als ze net heeft geslapen.

Succes

Deel Deze Pagina