Herkennen jullie dit ?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Megan125, 7 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Megan125

Megan125 Lid

30 nov 2016
    33
    3
    8
    #1 Megan125, 7 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2017
    Hallo dames,

Ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben. Nu heb ik telkens een wat ongesteld gevoel. Als ik lig of zit is het nagenoeg weg maar als ik dan ga lopen of iets dergelijks krijg ik wat steken en krampjes. Herkennen jullie dit ?

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jahoor, ik had in het begin steeds menstruatieachtige krampen, die zijn sinds kort terug maar erg vaagjes :)

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Had ik ook de eerste week. Nu af en toe ook weer. Het hoort er bij maar is heel eng.

4. Megan125

Megan125 Lid

30 nov 2016
    33
    3
    8
    Bedankt dames ! Maakt me wat rustiger ! 🌹

5. Humava

Humava Niet meer actief

Ja heb ik in het begin ook wat last van gehad.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

6. Joisje

Joisje Lid

8 dec 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is het vervelende van net zwanger zijn; de kwaaltjes van de zwangerschap en een menstruatie lijken zoveel op elkaar! Zolang als er geen bloedverlies is en/of pijn die echt niet dragelijk is moet je proberen je niet te druk te maken. Gefeliciteerd!

7. Tinkebel

Tinkebel Lid

6 dec 2014
    17
    2
    3
    NULL
    NULL
    Herkenbaar Denise, ik had hier bij mijn eerste zwangerschap veel last van. Heeft met ups en downs toch wel tot een week of 9 aangehouden. Uiteindelijk een voorspoedige zwangerschap en een gezonde dochter.
    Probeer je niet te druk te maken, goede zwangerschap!

8. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Dit heb ik bij nr 2 ook gehad vandaar dat ik eerst dacht dat ik ongesteld moest worden. Toen het erg lang duurde bleek ik na een test zwanger te zijn. Het was af en toe best eng en heeft denk ik tot een week of 10/12 geduurd.
    Ben benieuwd of ik het nu weer ga krijgen. Weet bijna zeker dat ik het dan weer eng ga vinden terwijl ik weet dat het erbij kan horen;)

9. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dit herken ik. Ik heb destijds toen rond rond een week of 11 de vk maar eens gebeld. Of die krampen normaal zijn. Ze vroeg me zijn het menstruatie krampen (of het zo voelde) Ja antwoordde ik haar, met alle angst voor haar antwoord.. Blijkt dat erbij te horen en heel normaal te zijn.

10. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.867
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina