Waarschijnlijk is er een lek van Koolmonoxide op het werk ... is dat gevaarlijk voor mij en mijn kindje in mijn buik? Moet ik de VK waarschuwen hier voor?
koolmonoxide? Dat is dodelijk. Het is een geurloos gas en als het gas niet weg kan kan je hieraan doodgaan.
ik zou absoluut even bellen popje, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent, als je je gewoon goed voelt en hebt gevoeld dan zal het wrs allemaal wel meevallen maar dit is volgens mij wel iets wat de vk even moet weten
Ik vind wel dat je Werkgever jullie wel moeten inlichten over het gevaar enzo, want ik heb gehoord dat het wel gevaarlijk is. Op het nieuws zag ik een aantal keren dat mensen aan dat zijn overleden... Ik zou maar je VK vragen en neemt geen risico meid.. Liefs Jeanney
Ik werk gelukkkig maar 2 dagen, en heb de laatste tijd niet vaak gestaan. Maar mijn andere collega die is ziek naar huis gegaaan, hoofdpijn, duizeligheid, droge lippen en huid. Ik heb dat ook als ik daar zo nu en dan sta. Dus tegen mijn pa gezegt dit hij dacht meteen hier ook aan. Mij collega haar HA zegt dat hij denk dat het Koolmonoxide. Ze moet nu bloedprikken. Het is nog niet zeker he. maar de simtomen lijken er wel op. Heb de VK net gebeld. Maandag moet ik al sowieso al heen. Dus gaat ze mijn door sturen voor bloedprikken.
als er een CO lek is mogen jullie ook echt niet meer naar binnen hoor.het is echt levensgevaarlijk echt een vluchtige stof.is de ggd erbij geweest en de brandweer? ik vind het niet echt netje dat je baas ja niet gemeld heeft dat het leven gevaarlijk is.bij een lek mag je nooit meer naar binnen want binnen 4 minuten is het klaar. zelfs de brandweer moet ademlucht op verplicht!
Ze konden eerst niks vinden ze hadden op andere dingen gezocht. Nu gaan ze hier op zoeken denk ik. En als dat het niet is moet het iets anders zijn. Maar wat tja dat weten we niet. Ben blij dat ik nog maar 4 dagen hoeft te werken en ik ga niet maar in dat hok staan.
Mijn collega belde net op en ze zegt dat ze niks hebben kunnen vinden. Zij en ik gaan maandag bloedprikken om te kijken wat het kan zijn.