Hoi Justy, alles goed verder met de babe?? Sommige meiden reageren wel heeeeel heftig hier zeg...iedereen is anders en de 1 belt al om elk pietlut dingetje en de ander niet. Verschil moet er zijn, maar laat elkaar aub in waarde!! Dat iemand hier een bericht post betekend niet dat ze alle adviezen maar MOET opvolgen, daar is dit forum niet voor. *hormonen zitten bij sommige mensen wel heel hoog*
Hi hi ik moest er net ook aan denken: zullen wel de hormonen zijn!! Alles is goed met de baby, lief dat je het vraagt! Hij ligt al in de juiste houding dus ik hoop stiekem dat hij al indaalt binnenkort zodat hij goed blijft liggen!
ja ligt ie al in de juiste houding? nou die van mij blijft maar in stuit liggen....hoop wel dat ie gaat draaien hoor. Meneer ligt van begin af aan al constant in dezelfde houding, stuit dus..
Maar het heeft nog voldoende tijd om te draaien toch? ik dacht tot week 36 ofzo?? Maar omdat hij steeds al zo ligt sanp ik dat je denkt dat hij zo blijft liggen... En met de hand draaien is dat al een optie of kan dat pas later? Wat zegt de vk er over?
Ja hij heeft nog tijd zat om te draaien, maar omdat ie inderdaad al gehele tijd in deze houding ligt (onvolkomen stuit) ga ik steeds meer denken aan het feit dat ie misschien wel zo blijft liggen. Ik heb pas 15 juni weer afspraak bij Vk dus dan pas ga ik vragen over hoe en wat. De echoscopiste vanmorgen zei dat ik het moest bespreken met mijn Vk maar dat ik in principe wel zo zou kunnen bevallen (onvolkomen stuit dus). Nja we zien het wel (uiteraard hoop ik wel dat ie draait).
Ja dat heb ik ook gehoord, dat je met een onvolkomen stuit wel gewoon kan bevallen. Maar of t lastiger is ofzo weet ik eigenlijk niet. Hoop iig voor je dat hij nog draait! En anders is een draaipoging misschien een idee. Maar goed nog aardig wat weekjes voor hij echt gedraaid moet zijn natuurlijk...
Ik wil nog even reageren. let alstublieft goed op! Mijn verloskundige zei namelijk precies hetzelfde. Het was te weinig en rook niet zoet. dus moest het afscheiding zijn. binnen een week (midden in de nacht) toch eigenwijs wat opgevangen in een potje. Ik had namelijk geplast en had het gevoel dat het erna nog at doorliep. Ik besloot wat opte vangen, maar meeste was al weg. Ik moest hiervoor wel wat persbewegingen maken. Blazen op mijn hand hielp niet afdoende. Er kwam vocht uit en ik wist zeker dit is geen urine. Het was doorzichtig met wat vlokjes en rook niet zoet, maar ik twijfelde ook, tenslotte wis de verloskundige zeker dat het afscheiding was, maar ik vertrouwde mijn gevoel iets meer. De verloskundig de volgende ochtend gebeld en ze kwam in de loop avn de middag wel even langs. Nee ze dacht toch echt afscheiding. Ze wilde me dit laten aantonen met het wattenstaafje en..... die kleurde donkerpaars! Dus wel vruchtwater..... Ze is er vanuit gegaan dat het midden in de nacht is begonnen en de volgende dag ben ik ingeleid vanwege langdurig gebroken vliezen (ik was ruim 38 weken) Belangrijkst is dat je je gevoel met volgen, ik had sterk het gevoel dat het wel vruchtwater was, maar als jouw gevoel eerst twijfel was en nu meer naar afscheiding neigt, is prima, wil je enkel even een waarschuwing geven. Veel succes verder!
Bedank flowerpower. Als t genoeg is om op te vangen zal ik t zeker dor de vk laten checken, dat zei ze ook: kan je t opvangen meteen doen en laten testen. Dus had al bedacht t echt goed in de gaten te houden....
Wat fijn dat alles gewoon goed is. Ik heb zelf ook last van waterige afscheiding, en me nooit druk gemaakt. Het hoort er bij, bij mij.. De reacties wat betreft wel/niet bellen zijn inderdaad 50/50. Maar er staan geen reacties tussen van meiden die ook 28 weken zwanger zijn, deze klachten hebben en waarbij het wel vruchtwater is (wel ervaringen van meiden die verder zwanger zijn). Dan zou mijn conclusie ook zijn dat het dan afscheiding is..
Bedankt voor je bijval!!! Ik snap ook niet zo goed waarom sommige mensen problemen hebben met het in hun waarde laten van andere mensen....