Ik heb over anderhalve week de 20 weken echo. In 1e instantie hoop ik dat alles goed is met onze kleine, maar als ze het geslacht kunnen zien, zou ik het graag willen weten. Mijn man hoeft het niet persé te weten en wil zich laten verassen. Ik vind een verassing ook wel leuk, maar ben zo nieuwsgierig van aard Mochten we het te weten komen, dan houden we het wel voor ons zelf, en blijft het een verassing voor de familie etc. Hoe staan jullie hier in?
Wij hebben een hele theorie bedacht voor als het zo ver is . Mij lijkt het heel speciaal om ons te laten verassen, ook met het idee dat het al duizenden jaren zo is gegaan en het eigenlijk helemaal niet zo vanzelfsprekend is om het te weten. Ook lijkt het ons heel mooi als mijn vriend dan zegt wat het geslacht is en niet de verloskundige of iets dergelijks. Natuurlijk is het wel 'lastiger' met spulletjes maar kleren zijn zo bijgehaald en met wat accent kleurtjes heb je zo een babykamer op geslacht. Dus voor ons is het zo, de eerste willen we het niet weten. Voor de tweede (is onze theorie) dat aangezien je al een kindje hebt van een geslacht dat je dan misschien een kleine voorkeur hebt voor het andere geslacht. Vandaar dat we bij de tweede het wel willen weten en zo gewoon gewend zijn aan het idee en het ook eens van die kant mee kunnen maken . Heel verhaal, haha. In ieder geval genoeg over nagedacht hier ! Succes ermee en veel plezier met de echo!
bij de eerste zwangerschap wilden we het echt niet weten, nu bij de tweede zwangerschap hebben we het er wel even over gehad. Tis gewoon puur uit nieuwsgierigheid. Maar wij vinden de spanning toch te leuk. Je kunt al zoveel dingen van tevoren weten...waarom zou je niet nog iets bewaren als 'verrassing'. Het maakt ons niet uit of het een jongen/meisje is. Wij laten ons lekker verrassen.
Het lijkt mij ook wel leuk om te weten!! Meer omdat ik nogal van het vooruit denken en plannen ben Mijn vriend zou het ook wel willen weten. Hij wil er dan ook echt geen geheim van maken en het dan ook gewoon aan iedereen vertellen. Ik vind dat het voor de rest nog wel geheim mag blijven... hihi.. we hebben nog genoeg tijd om het eens te worden, aangezien ik nu nog aan de pil ben (en pas vanaf cyclus 2 na het stoppen gaan proberen)
Bij de eerste hebben we er voor gekozen om het niet te weten van tevoren en ons te laten verrassen. Het maakte ons niks uit wat het zou worden en ik vond het erg leuk om er pas na 40wk achter te komen Nu ben ik zwanger van de tweede en nu willen we het wel graag weten. Het maakt ons niet uit wat het deze keer wordt, maar ik ben nu wel veel nieuwsgieriger dan bij de eerste. En het is ook een beetje praktisch deze keer.
Wij wilden het echt niet weten, maar hebben zoveel echo's gehad dat we al een paar maal met "frontaal" beeld geconfronteerd zijn. Dus helaas.... de eerste maal twijfelden we nog of we 't wel goed gezien hadden, maar ja als je dan drie-vier echo's daarna ook datzelfde beeld tegenkomt, is de verrassing er toch min of meer af. Maar we houden lekker ons mond dicht, want officieel weten we 't nog niet zeker
Wij willen (vooral ik) het absoluut weten Ben veel te nieuwsgierig, en houd helemaal niet van neutrale dingen Ook kan ik het niet volhouden tot de 20 weken echo dus zullen met 16/17 weken een geslachtsbepaling doen! Kan nu al niet wachten
Dit dus. Maar toen we met de pretecho dit vol in beeld kregen. Aan de start van de echo ja dan kun je er niet omheen Bekijk bijlage 315932
Ik wilde het graag weten ik vind neutrale kleuren iets minder leuk, ieder zijn smaak!! In eerste instantie wilde ik ook niet zeggen tegen mensen.. Maar uit ervaringen van andere hoorde ik dat sommige mensen zo erg zijn dat ze gaan vissen om het toch te weten, dus weet je het ?? Zeg dan dat je het NIET weet !! Wij hebben het uiteindelijk wel aan iedereen verteld.. Maar puur omdat mijn ouders en mijn schoonzusje en zwager stonden te popelen om leuke dingen te kopen op geslacht!! Ik wilde ze dat niet ontnemen.. Het is de eerste baby in de familie
De eerste keer wilde ik het heel graag weten. Het begin van deze zwangerschap wilde ik het eigenlijk niet weten, het lijkt mij zo'n mooi moment als je het pas tijdens de bevalling te weten komt. Bij mijn zoontje* wist ik het van te voren, maar pas toen hij geboren was en het met mijn eigen ogen zag dacht ik wauw er zat echt een mannetje in mij. Maar ben nu toch te nieuwsgierig en wil het graag een naam geven, zodat het een heel nieuw mensje word en ik het niet steeds met mijn zoontje* ga vergelijken. Dus nog 7 weekjes wachten en hopelijk weten we het dan!
Ja willen het weten maar blijft wel tussen mij en me man nog heel even wachten en dan wil ik een echo laten maken
Vl wil het wel weten, terwijl ik zoiets heb ; verrassing is ook wel leuk. Maar misschien wil ik het tzt wel weten
ik ben nu bijna 38 weken zwanger en wij weten niet wat het is. Wij willen het echt als verassing houden. Daar zijn we nu zeker blij om, want ik krijg geplande keizersnede dus dat is ook al bekend voor ons. Dus dan blijft het geslacht nog als verrassing voor ons over. Maar ik weet niet of ik bij een volgend kindje weer zo lang kan wachten, want ben nu ondertussen heel nieuwsgierig!
Wij willen het niet weten, ik vind het echt een leuke verrassing! En ja ik zou een babykamer toch nooit echt blauw of roze doen, vind andere kleurtjes leuker. Nee vind de verrassing echt veel leuker en af en toe een beetje raden wat het zou kunnen zijn.
Ja, ik wil het graag weten! Iedereen in mijn omgeving is zo overtuigd dat we een meid krijgen, dat ik er al helemaal vanuit ga, hihi! Dus ja, ik wil het graag weten, want als we een zoon krijgen kan ik lekker iedereen ongelijk geven! Ik vind trouwens ook, en dat is eigenlijk wel erg... Dat de hele maatschappij er al vanuit gaat dat je weet wat het wordt! Weinig unisex dingen te koop... Alleen onderkleding is er in het wit of grijs... Ik wil er ook geen geheim van maken voor mijn omgeving, ze komen er toch wel achter!
Ik wil het niet weten maar manlief wel.. ik denk dat hij zijn zin krijgt omdat het dan voor hem ook wat makkelijker is om zich een voorstelling te maken
We wilden het heel graag weten. Wrs blijft het bij dit kindje en nu leven we ons uit in de "juiste" kleur qua kamertje en kleertjes Tegen familie en vrienden hebben we gezegd dat we het niet weten. Ik heb geen zin in het gezeur van continu vissen.. ons kindje onze beslissing of we het wel/niet willen delen
Ik wilde het gewoon weten omdat het 'kon'. En VL schikte zich daar direct in. We hebben het niet eens overlegd; ik zei dat ik het wilde weten en klaar. Hahahaha. Gelukkig is hij niet 'moeilijk' of iets, want als ik hier lees heeft jullie partner er ook een mening in, terwijl ik het niet eens heb overlegd en het vanzelfsprekend vond dat we het te horen zouden krijgen. Ik ben ontzettend nieuwsgierig en wil altijd het naadje van de kous weten. Iedere millimeter van het kind wil ik zien en ik wil graag van alles op de hoogte worden gehouden en wanneer er ook maar iets afwijkt; wil ik dat weten.
Wij willen het ook weten, is ons derde kindje, we hebben al 2 zoontjes. We gaan vrijdag voor de 20 weken echo en we zijn zo benieuwd. Mensen om me heen vragen me maar steeds.. Hoop je niet stiekem een meid? Ja het zou leuk zijn inderdaad maar als het een jongen is ben ik net zo blij, zolang het maar gezond is! Ik vertel het straks ook gelijk aan iedereen of stuur iedereen een bericht want ik word nu al moe van al die vragen en beterweterige dingen met van.. Owww ja ik denk een meid want je buik is anders als bij de jongens.. Bla bla bla.. Of met een haar en een ring draaien.. Ja je krijgt een meid. Bla bla bla.. We zien het wel. Ik kan me nu al ergeren aan wat mensen straks zeggen als het een meid wordt... Ik zei het toch!!! Pfff...