Hallo! Mijn zoontje van ruim 2 is al een paar maanden steeds verkouden ook m'n dochter van bijna 6maanden en ik zelf doen vrolijk mee. Nou is hij sinds deze week zich zelf niet. Erg aanhankelijk en jengelig. Ook eet hij super slecht! Hij is al geen grote eter maar nou eet hij amper iets. Hij drinkt altijd flink wat en ook dat is nu minder. Hij heeft geen koorts(is nu bij oma die zal zo ff temperaturen of hij ook vandaag geen koort heeft) z'n urine ruikt wat sterk wat opzich niet zo gek is als je minder drinkt. Iemand tips wat ik hem kan geven? Iets om zich beter te voelen of iets wat goed voor hem is qwa eten/drinken alvast bedankt!!
Verder geen signalen van oorpijn of kiezen? Weet niet of hij zijn laatste kiezen al heeft? Wordt het beter als je hem een zetpilletje geeft? Zo ja, dan kun je volgens mij uitgaan van pijn. Zo nee, dan is het mss gewoon een fase waarin hij minder lekker in zijn vel zit. Beterschap!
Hij klaagt niet over pijn. Kiezen zou wel kunnen. Mijn moeder is nou ook ziek dus wie weet heeft hij wel een griepje onder de leden. Erg vervelend als zo'n mannetje niet fit is en praktisch niet eet gelukkig drinkt hij wel maar niet zoveel als normaal.
Onze zoontje is dol op tomaat,komkommer en paprika. Dus als hij ziek is en weinig drinkt dan probeer ik meestal zoiets te geven. Zo krijgt hij en vocht en eten binnen. Hopelijk heb je hier wat aan. Beterschap en iig met je kleine man.