Wat ik me af vroeg of iemand met 3 jaar ook een oproep heeft gehad voor het CB. En of er met 3 of 3,5 jaar een ogentest is afgenomen.
Ik heb hem dus niet gehad, ik vroeg me al af. Zijn er soms mensen uit Almere die ook met 3 zijn opgeroepen?
De oproep voor 3jr moet ik nog krijgen, maar ze hebben bij de 2jr afspraak wel gezegd dat we tegen die tijd even de plaatjes moeten oefenen.
per regio of zelfs gemeente verschillend. Hier is het 2 en dan weer 3 jaar en met 3 een ogentest. In sommige andere regios hebben ze 2 dan 2,5 en dan 3,5jaar
en wat ik ook merk is dat ze niet heel precies zijn meer als ze op die leeftijd zijn. Dus kan het ook prima 3 jaar en 3 maanden zijn ofzo. Omdat ik voor onze dochter -voor de boeken- wel met 2 jaar haar gewicht en lengte en zo wilden laten meten heb ik 2 weken terug even gebeld voor een afspraak en dat was ook prima. Dus nu heeft ze 3 dagen na haar verjaardag haar 2-jarig consult bij het cb. Kindje van een collega die vorige maand 2 is geworden had nog niets gehoord, maar dat komt vast wel. Maar als je belt weet je ook gelijk meer en gelijk op een dag dat je zelf kan.
hier staat de afspraak al vast sinds afgelopen december, weet al dat we 16 november heen moeten. ogen test laat ik niet bij het cb doen omdat we al lopen bij de de orthoptist (krijgt al elke 3 maanden een ogen test)
Hier lopen ze "maar" 6 maanden achter! Nog maar net de 2 jaar "apk" gehad! Dus ik zou nog even wachten. En anders even bellen hoe ver ze zijn met afspraken.
Vriendin van mij woont in almere en haar zoontje is eind mei 3 geworden en ze zijn inderdaad al geweest en hebben ook een ogentest gehad. Ik kreeg laatst een brief binnen met een datum maar dan kan ik niet, toen ik de afspraak wilde verzetten kon het pas in augustus, dan is Louise dus 3 jaar en 2 maanden. De brief kreeg ik dus pas NA Louise's verjaardag. Maar je kunt ze gewoon even bellen om te vragen toch?
Hier ook met 3 jaar een ogentest met plaatjes en straks met 3 jaar en 9 maanden ogentest met open rondjes! Kun je thuis la oefenen! Suc6!