Al een week af en toe spugen?!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Flutterby, 5 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn dochter van 2,5 werd vorige week donderdag ziek, spuugde 's morgens de hele ontbijttafel onder. Rest van de dag gewoon gegeten en niks aan de hand, 's avonds in bed spuugde ze weer alles onder. Toen ging het weer 2 dagen goed en spuugde ze 's nachts weer. Zo gaat het nu al een week, ze is flink verkouden maar maakt verder geen zieke indruk. Overdag is er niks aan de hand en om de dag moet ze 's nachts spugen. Ze heeft ook een beetje rare ontlasting. Zou dit een virus zijn? Het lijkt me dat je dan iedere dag en de hele dag ziek bent?!

Twijfel een beetje of ik de huisarts moet bellen omdat ze overdag wel gewoon eet en drinkt en lekker speelt, avondeten wil ze niet.

2. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ze zou best eens last van haar oren kunnen hebben; in je oor ligt je evenwichtsorgaan en bij een oorontsteking kan dit worden ontregeld. Je wordt dan als het ware 'wagenziek'. Ik zou het even laten nakijken. Pakt ze naar haar oortjes? Heeft ze koorts. Vaak neussprayen kan al helpen.

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ze heeft geen koorts en als ik vraag of ze oorpijn heeft zegt ze nee. Ze is wel heel verkouden, misschien dat er een oor dichtzit. Zal straks eens neusspray gaan halen, bedankt voor je tip!

4. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    onze kleindochter van 27 maanden spuugt al 7 wekwn meerdere malen per dag is ook heel erg verkouden heeft slijmvorming in haar longetjes waar ze ventolin voor heeft gehad maar dat geeft echter geen verlichting wat kunnen we doen om het spugen te verminderen en de slijmvorming in haar longetjes te verminderen hoestdrankjes helpen niet wie o wie weet iets we worden hier zo moedeloos van ze ook al 4 kilo afgevalen hebben niets aan de huisarts

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Huisartsenpost zodat je een andere arts treft?

Deel Deze Pagina