Weet iemand of dit toegestaan is mee te nemen? we wilde graag de skottelbraai mee nemen, rooster erop en op deze manier bbqen. Had ze al berichtje gedaan, maar na ruim een week nog geen reactie.
Geen idee maar ik las ergens op de website dat je wel mag bbqen als het maar niet onder de veranda is bij caravans dus ik neem aan dat je dan ook de skottelbraai mag gebruiken?
Hahahaha dankjewel voor jullie antwoorden logische nadenken is er even niet bij dan gaat hij mee! Op de vorige camping waar wij stonden, stond een bbq bij de mobile home. Maar zie het nu niet staan bij de inventarisatielijst
Wij hebben het heerlijk gehad! Stacaravan lag alleen iets minder, maar verder een erg mooie en schone camping! We hebben 3x ergens anders gegeten. 1x Mac 1x restaurant op de camping. Lekker, maar wat moeten ze daar hard werken! Ze rennen letterlijk de keuken in en uit! Reserveren is zeker aan te raden! 1x in een dorpje net voor Stresa, aan het water. Geen idee hoe het heet. Was lekker!! Alleen niet heel veel. Weet je waar jullie zitten op de camping?
Dankjewel voor de info Jaa wij hebben area 110-116, waar exact horen wij daar ter plekke. Prima denk ik. Onze ervaring is dat wij overdag toch niet bij de mobile home zullen zijn. Konden ook kiezen voor nr 25-29 maar aankomst dag was niet ideaal en misschien toch beetje een drukke straat. Waar zaten jullie?
Wij hadden 95, maar zie dat dat op t kaartje een andere is als dat hij daadwerkelijk is. We hadden de laatste caravan in die rij, tegen het toiletgebouw .(Op t kaartje 97) Ik vond de ligging van de caravans daar in dat gedeelte niet leuk. Allemaal achter elkaar in plaats van tegenover elkaar. Maar goed, we waren er idd ook niet heel veel
We gaan het zien ben erg benieuwd! Wij hebben bewust wel de keuze gemaakt daar te zitten. Zojuist de online check in ingevuld. Alleen ipv al onze voornamen in te vullen, heb ik alleen onze eerste voornamen in gevuld. Hopelijk is dat geen issue. En ik heb de boeking gedaan, met mijn aangetrouwde naam. Op id kaart voorop staat alleen mijn meisjes naam, achterop wel de aangetrouwde naam. Zullen ze daar lastif om doen? Heb ze al wel gemaild over de voornamen.
Toevallig heb ik hetzelfde gedaan: boeking met mijn aangetrouwde naam. Verwacht niet dat het een probleem is zoals bij vliegen hoor. Er staat in mijn paspoort ook nog wel E/V aangetrouwde naam (en uiteraard mijn meisjesnaam) Overigens heb ik ook alleen de eerste voornaam uit het paspoort ingevuld. Lijkt me ook geen grote issue toch? Of denk je van wel? Heel veel plezier!!!
Wij zijn twee keer wezen eten in Cannobio, supermooi zo aan de boulevard. Ben ff de naam kwijt, maar daar zitten echt alleen maar restaurantjes waar je goed kunt eten. Verder in Feriolo, La Vecchia Scogliera. precies aan het meer, dus ook prachtig uitzicht. Wij hebben 2 jaar terug in 153 gezeten, vorig jaar in 169. Lekker rustig gelegen. Wat mij een nadeel leek bij de stacaravans waar jullie het nu over hebben, is dat het precies naast de oprijlaan ligt (en daarom hebben we bewust niet voor die stacaravans gekozen). Het is een af en aan rijden van auto's, al dan niet met caravans/aanhangers, bootjes etc. Ook de leveranciers komen via die weg met hun vrachtwagens. Het is de enige toegangsweg naar de camping, dus al het verkeer komt daar langs. En inderdaad vonden wij het niet leuk zoals die stacaravans gesitueerd waren, dus niet naast elkaar maar achter elkaar. En we wilden niet te dicht bij de arena zitten, want daar komt een heleboel geluid vandaan! Er zijn daar 3 stacaravans die echt met de achterkant tegen de arena aan staan, kan me niet voorstellen dat je daar echt blij van wordt. Voor ons was het heerlijk rustig waar we zaten, ik vond huisje 169 zelfs nog beter dan 153. We zaten aan het eind van het pad, dus ook geen last van af en aan rijdende auto's of ander doorgaand verkeer. 's Morgens kwamen de konijntjes altijd bij onze caravan zitten, zo lief! Verder is het een superleuke camping, wordt heel veel georganiseerd. In de omgeving is ook zoveel te doen, ga zeker de Mottarone op en dan met de rodelbaan naar beneden, supergaaf!!! Villa Taranto, ook een aanrader trouwens!
Van de toegangsweg hebben we totaal geen last gehad. Ook van de arena niet. Je hoorde het amper.... Wat ik wel een nadeel vond is de parkeerplaats aan het pad, voor personeel. Al vanaf 7u kwamen daar de auto's parkeren, en er ligt grind dus dat hoor je best goed! En de schoonmaak karretjes hadden daar hun opslag, reden ook af en aan. Maar gelukkig zijn we niet veel in de caravan geweest. Maar ik zou niet meer in dat gedeelte willen zitten. (Hadden nu geen keuze, alles zat verder al vol) Desondanks echt genoten daar!!
Kijk, dat kan natuurlijk heel goed he. Wij hebben niet naar zelf in dat straatje gezeten, het was ook alleen maar een indruk die we hadden toen we even over de camping liepen. Arena ligt inderdaad daar 'naar verhouding' ook weer wat verder vandaan, dat scheelt wel een hoop. Sowieso is het een grote camping en is er dus veel reuring. Voor je volledige rust zou ik zeker niet naar deze camping gaan. Wij vonden het ook een geweldig leuke camping, zo veel als er gedaan werd en ook de omgeving.
Nee, voor je rust moet je er niet zijn Ligging vonden we verder wel ideaal. Lekker dichtbij overal! En doordat wij overal zo dichtbij zaten ook weinig van gemerkt dat de camping vrij groot is. Ik had er niet aan moeten denken ergens helemaal aan het einde van de camping te zitten. Moet je zo veel lopen, hahaha! Wat ons vooral opviel is dat het zo schoon was.
ja vonden wij ook! veel schoonmakers, ook veel veegwagentjes e.d. Groenvoorziening werd ook heel netjes bijgehouden. we kregen een briefje op onze tafel dat ze de volgende dag gingen grasmaaien en dat we beter even de was e.d. binnen konden houden etc.
Heb contact gehad met ze, dat ik alleen de eerste voornamen heb ingevuld is geen enkel probleem. Van de aangetrouwde naam heb ik verder niks gezegd, op de achterkant van de id kaart staat de juiste naam. Ga ervan uit dat het vast wel goed komt Haha.