Hoi allemaal beetje vaag maa ben benieuwd of jullie het zelfde hebben meegemaakt. mijn zoontje is nu 1 jaar en en bijna 2 maanden oud. ik ben nu 7 maanden geleden gestopt met het geven van borstvoeding ( heb dit 6 maanden gedaan). sinds afgelopen week komt er ineens weer melk uit mijn borsten als je er in knijpt. Er komen geen stralen melk uit maar wel 3 paar druppeltjes in niet uit dezelfde doorgang en dit bij beiden borsten.. mijn vriend vertelde dat het vannacht zelf wat nat was door mijn pyjama heen bij mijn borsten. ik slik gewoon trouw de pil, wel heb ik vorige week ook ineens een doorbraakbloeding gehad van 1 dag. Moet woensdag ongesteld worden, of ja dinsdag avond is mijn laatste pil ik heb al een testje gedaan voor de zekerheid en die geeft negatief aan. We zijn niet bezig voor een tweede. iemand dit ook meegemaakt??
Bijzonder hoe het lichaam werkt maar ook ik heb er na 8 maanden nog steeds last van. Heb het idee dat het rond mijn ei-sprong het meest is. Hormonen kwestie denk ik