Heey meiden, Morgen heb ik mijn eerste echo. Ik ben dan rond de 7 weken na eigen berekening. De vroege echo krijg ivm eerder erge bloedverlies wat mogelijk een miskraam was. Daarbij ben ik ook draagster van e bacterie streptokokken. Nu vraag ik mij alleen heel erg af wat ik kan verwachten van deze echo. Is er al wat te zien? Kunnen ze vast stellen hoelang ik zwanger ben etc. Bij mijn zoontje was mijn eerste echo bij 10 weken en zag je echt een minimensje. Nu vind ik het nog spannender.
Als het goed is zie je een soort van boontje/streepje met waarschijnlijk een kloppend hartje En vaak zie je ook nog de dooierzak zitten, dat ziet er uit als een mooi wit rondje naast het vruchtje Veel plezier morgen!
inderdaad een boontje met als het goed is een knipperlichtje erin. de leeftijd is wel aardig te schatten, maar de meetfout kan best behoorlijk zijn omdat het nog maar ongeveer 1 cm groot is. veel plezier morgen!
Ik had 18 weken geleden dezelfde vraag als jij http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/273137-op-de-echo-zien-7-weken-3.html Staan ook foto's in dat topic van andere 7 weken echo's. Heel veel succes morgen. Hopelijk een mooie echo!