Vandaag ben ik dus 41 weken en moest vanmorgen voor het eerst op controle bij de gyneacoloog ivm overtijd lopen. Vanmorgen thuis al 4 inlegkruisjes gebruikt ivm wat vochtverlies, maar vond het niet echt water dus dacht niet meteen aan vruchtwater. In het ziekenhuis aan de ctg en echo gehad, alles was goed. Toen toch maar even verteld over het vochtverlies en de verloskundige in het ziekenhuis wilde gaan onderzoeken. Op het moment dat ik daar dus lig voel ik echt wat langs mijn billen lopen... Volgens haar is het dus wel vruchtwater. Na een half uurtje met een verbandje te hebben gelegen heeft ze het getest en inderdaad vruchtwater! Mijn eigen verloskundige was ook in het ziekenhuis dus die kwam ook even, afgesproken om naar huis t egaan en af te wachten tot de weeen beginnen. Ze komt wel nog even kijken vanavond. Nu zit ik dus al de hele dag thuis, af en toe verbandje verschonen, blijft dus wel lopen, niet extreem. Verder voel ik eigenlijk niks...beetje gevoelige buik maar niet iets wat op weeen lijkt... Zoiezo moet ik morgen om 11.00 terug ivm 24uur gebroken vliezen hebben dus dat er dit weekend wat gaat gebeuren is wel zeker, maar het is zo'n raar idee dat ik nu gewoon letterlijk zit te wachten tot er wat gaat beginnen... heeeel spannend...
Nog geen weeen.... 2x wat kramp opgemerkt maar niet echt spannend verder... Zijn er hier nog meer die met gebroken vliezen liepen voordat de weeen begonnen? En hoelang duurde dit? Vk net geweest, hartje klopt goed... mocht er vannacht niks gebeuren morgen ochtend richting het ziekenhuis.
Ha Vlinder, Spannend hoor!! Hoop dat je weeën snel zullen komen! (ik begin stiekem te denken dat het bij mij ook is begonnen, maar dan met de weeën.. dus ook spannend!!) Zet 'm op in ieder geval!
bij mij begonnen ong. 3 uur na t breken van vliezen de weeen na een lekkere douche.. erg spannend. heel veel succes alvast!!
hoi vlinder ik ben niet meer erg vaak op het forum maar zag toevallig je vraag. bij mij waren 's ochtends om 11 uur de vliezen gebroken,ook erg weinig vruchtwater verlies en pas om 12 uur 's avonds begonnen de eerste weeen. dit is heel de nacht doorgegaan en om 11.52 uur de volgende dag is onze dochter geboren. veel succes meis en alvast heel veel geluk met de kleine
Spannend! Hoop dat de weeën vannacht komen! Succes met de bevalling, dat je maar een fijne bevalling mag hebben.
He Vlinder bij Bas waren in de ochtende mijn vliezen gebroken en 4 uur erna, na het heen en weer rijden naar het zh zijn mijn weeen begonnen en uiteindelijk is hij 's nachtes geboren. Dus vanaf dat de vliezen gebroken waren er bijna 17 uur over gedaan. xxx Joyce heel veel succes.
Bij mij waren rond 1 uur snachts de vliezen gebroken en rond 7 uur smorgens lichte krampjes. Om 16 uur was onze zoon geboren! Denk dat je inmiddels wel wat weeën zult hebben? Spannend! Succes!