Gefeliciteerd! Hier een dochter geboren met 34+1, 2.265 gram. Een week in de couveuse en de eerste week veel long- en ademhalingsproblemen. Toen dat eenmaal goed ging na een kleine week hing het vooral nog vast op voedingen. Dat ging vrij moeizaam, ze dronk wel maar nooit veel. Uiteindelijk mocht ze na 3 weken en 2 dagen naar huis.
gefeliciteerd met de geboorte van je meisje. Moeilijk he om je kindje achter te laten in het ziekenhuis, ik vond het ook vreselijk, dus heel herkenbaar. Is ze al thuis? Meestal komen ze rond de uitgerekende datum thuis, maar ik heb beide uitersten meegemaakt, de oudste kwam met 36 zwangerschapsweken al thuis, de andere pas met 10 maanden. ik heb 3 kindjes die te vroeg zijn geboren.
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Mijn zoon is geboren na 25 weken en 6 dagen. Hij woog 970 gram. Inmiddels ligt hij al 7 weken in het ziekenhuis en gaat het zo goed dat hij volgende week wordt overgeplaatst naar een ziekenhuis dichter bij huis. Precies als jij had ik me mijn kraamtijd toch heel anders bedacht! Geniet lekker van je dochter, lekker veel knuffelen en aanraken!
Proficiat! ook ik begrijp precies wat je bedoelt. Mijn meisje is met 32w4d geboren. Vandaag is ze 36w3d. Ik had er in het begin minder moeite mee dan nu, elke dag naar ziekenhuis en elke keer haar achterlaten begint zwaar te worden. Ik heb gisteren weer echt moeten janken,je vraagt je af waarom ons kleine meid het moet doormaken, ze had nog lekker in mijn buik moeten zitten. Nou ja sterkte en veel beterschap voor jullie lieve baby!
Van harte gefeliciteerd met je dochtertje. Mijn moppie is geboren met 33wk4dgn en woog 2155 gram. Ze mocht met 36 wk al mee naar huis. Hopelijk gaat het met jullie meisje ook goed. Het is zwaar om je beeb niet meteen mee naar huis te mogen nemen. Ik merk dat ik het daar nu juist moeilijk mee heb. Op dat moment werd je vooral geleefd. Sterkte meis, geniet van je meisje en het komt vast goed.
Gefeliciteerd! Mijn mannetje is geboren na 30+5. Hij heeft 6 weken en 2 dagen in het ziekenhuis gelegen en mocht bij precies 37 weken mee naar huis.
Gefeliciteerd met je meisje! Hoe heet ze als ik vragen mag? Onze dochter is geboren met 33 week + 1 dag. Ze zeiden tegen ons ''wees maar blij dat je een meisje hebt, die zijn veel pittiger en komen vaak sneller over die moeilijke start heen'' (bleek uit gegevens in het ziekenhuis in groningen). Zij was heel pittig, 4 dagen CPAP en daarna was het vooral aansterken en zelf leren drinken. Zij mocht na 19 dagen al naar huis (dus voor de 36e zwangerschapsweek). Hadden wij nooit verwacht. Ik hoop dat jullie meisje net zo'n vechtertje is. Die van ons wordt as zaterdag 1 jaar, en geloof me, NIEMAND die weet hoe ze gestart is, geloofd bijna dat ze prematuur was. Is nu zo groot en sterk en wandeld de hele dag het huis door, niets meer van dat ieniemieniepoppetje te zien. Ik hoop dat het bij jullie net zo gaat, en dat je haar snel mee naar huis mag nemen. Het allerbeste toegewenst, en geniet er van. Ik heb destijds een dagboek bij gehouden met wat we hoorden en meemaakten,en vind het nog steeds fijn om dat terug te lezen (doordat je zo in een roes leeft).
Gefeliciteerd!! Uit ervaring weet ik hoe het voelt rotgevoel, Mijn dochtertje 33 weken oud ook heeft 2 weken in utrcht gelegen en ik zelf woon in tilburg! Ging er elke dag naartoe en hield alles bij met een camera die ze haden superfijn, Ik wens je veel sterkte en hoop dat ze snel mee mag!!
Idd meisjes zijn pittiger en sterk, hetzelfde geval bij mij 33 weken 3 dagen en met 36 weken na huis, nja dagen gingen niet voorbij maar uiteindelijk is ze @home! Ps ; wanneer heeft je dochtertje een inhaalslag gemaakt, mijne is nu 3 maanden oud maar lijkt net een pasgeboren baby hihihi