Na een vlotte bevalling van 3.5 uur is op maandag 18 juli om 21.01 uur onze zoon Niels Jacob geboren!! Hij was vijf weken te vroeg maar had een mooi gewicht van 2640 gram!! Niels had na de bevalling wat moeite met ademen, hier is hij mee opweg geholpen. Hij moest in de couveuse liggen, maar inmiddels ligt hij lekker in een bedje, met zijn eigen kleertjes aan!! Tussendoor nog even onder de lamp gelegen, maar ook dit ziet er nu goed uit!! Hopelijk mag Niels snel naar huis!! Nog even het uit de borst drinken goed onder de knie krijgen en dan is het eindelijk zover!! Gelukkig kunnen we ons mannetje volgen via de webcam!! Echt heel fijn!! Zo is hij toch een beetje bij ons!! Groetjes, Anna
Hoi Anna, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Fijn dat alles goed gaat. Geniet van jullie kleine wondertje. En wat gaaf trouwens dat jullie hem via de webcam kunnen volgen!! Groetjes Eefje
Gefeliciteerd met jullie zoon !!! Super he dat je hem kan volgen via de webcam Wij konden dat ook bij onze dochter althans mijn vriend want ik ben in het ziekenhuis bij haar gebleven maar zo kon mijn vriend haar thuis ook volgen.
Gefeliciteer de geboorte van jullie zoon! Altijd even schrikken als het een vroeggeboorte is. Mijn zoontje is met 34 weken geboren en ook hij had een mooi startgewicht (2620 gram). Je merkt nu niks meer aan hem en na ruim 1 week mocht hij al lekker mee naar huis! Ik hoop dat jullie mannetje ook snel mee mag!
Gefeliciteerd! wat fijn dat het goed gaat en dat jullie jullie mannetje kunnen zien via de webcam! Goede uitvinding!
Bedankt allemaal! Het is inderdaad fijn dat we hem kunnen volgen! Gelukkig mocht ik de eerste acht dagen wel gewoon bij hem zijn... maar nu ik dus weer thuis ben is dit een geweldige uitvinding! Niels is nog niet thuis.... Maar ik denk dat het niet heel lang meer gaat duren.... Hij begint steeds meer zelfstandig te drinken! Ik moet er af en toe nog steeds aan wennen dat mijn mooie buik weg is..... Als ik dan naar Niels kijk, kan ik m`n geluk niet op..... dat zat gewoon in mijn buik...... Heel bijzonder!!
Gefeliciteerd met jullie mooie zoon!! Mijn zoontjes zijn ook geboren met 34,6 weken en waren 2600 en 2700 gram! Ze mochten 15 dagen later naar huis!! Ik hoop dat het bij jullie ook zo lekker vlot gaat! En wat een uitvinding, de webcam! Ik had dat niet!
Gefeliciteerd met jullie mannetje! Heel mooi gewicht voor dat termijn!!!! Mijn mannen zijn ook met 34+6 geboren en wogen 2280 en 1910. Na 14 dagen lagen ze heerlijk in hun eigen bedje dus ik hoop dat het bij jou nog sneller gaat zijn!