Hoe flexibel is je buik?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Gizzie1983, Nov 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

Apr 11, 2011
    3,367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Deze zwangerschap is fysiek iets zwaarder voor me, omdat ik nu een ondernemend peutertje heb rondlopen ;).

Ik maak soms bewegingen waarvan ik denk, zou dat geen kwaad kunnen voor de baby in mijn buik? Voorover bukken/buigen, dochterlief die haast in mijn buik gaat zitten in plaats van op schoot. Of als ik mijn schoenen aantrek voelt het ooit alsof mijn hele buik in de knel zit.

Ik ben een beetje een onzekere muts, dus dit soort gedachten schieten meteen door mijn hoofd...

Dus, dames, stel me gerust alsjeblieft :p. Maakt allemaal niet uit voor de baby?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Oh dat heb ik ook sinds een week of 2 hoor :D

Sokken en schoenen aandoen is een hele onderneming want mijn buik zit echt in de weg als ik moet bukken.

3. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

hier ook een ondernemend peutertje/bijna kleutertje die constant op schoot wil zitten de laatste tijd. natuurlijk heel fijn al die knuffels en kusjes, maar met een dikke buik is het niet handig. ik probeer dan zo goed mogelijk uit te leggen dat hij op schoot mag maar niet te hard tegen mijn buik aan mag kruipen. dat lukt nu aardig.
    maar schoenen aantrekken wordt steeds moeilijker... om over sokken nog maar niet te spreken!

je buik kan wel heel wat hebben hoor, en je kleintje heeft op die termijn ook nog alle ruimte dus denk niet dat je ergens bang voor hoeft te zijn.

bij mij is de kleine meid nu ingedaald. ik zou het liefst gewoon de hele dag op pantoffels rondlopen haha... of badslippers. helaas is het weer er niet naar en moet ik regelmatig naar buiten om de kleine grote man naar school te brengen.

4. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

Jun 17, 2014
    1,316
    0
    0
    Ik herken het! Ik buig soms ook naar voren en dan denk ik oeps! Ik moet wel een beetje opletten :). Ik denk dat het geen kwaad kan voor een enkele keer...

5. noid

noid Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,245
    0
    36
    Tilburg
    Als de kleine het niet fijn vindt dat merk jij dat wel ;)

6. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    ik slaap zelfs nog op mn buik! ik denk dat dat met 37 weken wel genoeg zegt 😆
    en idd.. mn peutertje doet ook wel eens rare dingen, dat vind hij niet fijn. soms krijg ik, of dochter dan, meteen een schop of duw terug!

7. noid

noid Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,245
    0
    36
    Tilburg
    Ik word ook elke ochtend wakker op mijn buik, prima hoor.

8. anjak

anjak Actief lid

Mar 13, 2014
    219
    0
    0
    Freelance Fotograaf/Grafisch vormgever bij eigen s
    Groningen
    Lijkt me geen kwaad kunnen hoor..
    Wanneer ik met iets bezig ben en te lang voorover zit krijg ik vanzelf een paar porren van de kleine 😁

Je kan moeilijk je halve zwangerschap alleen nog maar rechtop of plat blijven.

9. Noux

Noux Fanatiek lid

Sep 15, 2012
    1,281
    1
    38
    Hier ook vanzelf protest van binnenuit..bijv. als ik te dicht aan tafel zit, tegen het aanrecht aansta, of te lang doe over mijn schoenen aandoen..:D

mariekie84 likes this.
  10. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Kan geen kwaad. Ik werk in de zorg en buk dus ook nog vaak en moet de mensen dus met wassen en aakleden.
    En als ik buk en het is niet prettig krijg ik vanzelf een harde schoo die duidelijk maakt datniet nog eens te doen :D

Share This Page