Ik ben benieuwd of er meedere zijn dit meegemaakt hebben. Dit is mijn derde zwangerschap, dus niks is mij onbekend.. Maar nu lag ik vanmiddag lekker op de bank filmpje aan het kijken. En ik draai me om en ter hoogte van mijn navel rechts van mijn buik kreeg ik een heel raar gevoel. Of het beebje met zijn elleboog of knie vast zat toen ik me omdraaide.. Echt een heel appart gevoel (voelde al een blokkade of zo) Weet echt niet hoe ik dit moet uitleggen. Pijn deed het niet, maar schrok er wel van... Bij iemand herkenbaar. Dit was trouwens geen hardebuik of bandenpijn.
Nee verder nooit meegemaakt. Maar ik hoop dat iemand anders het wel weet. Anders kan je misschien je vk vragen van hoe en wat.
yup, mij is het wel bekend! Net alsof de baby blijft haken achter een spiertje ofzo. En ineens kan hij ook weer los schieten. Heel apart gevoel, maar heb het al vanaf een week of 20 en alles is goed met ons kleintje, dus het zijn gewoon vreemde bewegingen ofzo. Weet 't ook niet. Dacht dat het erbij hoorde haha...No worries in ieder geval
Thanks.. Denk je alles gehad te hebben. Maak ik dit mee..haha Wilde ook niet gelijk de verlos bellen, omdat het geen pijn deed en ik daarna hem voelde bewegen.