Zou je een extra magnesium suplement mogen nemen naast de davitamon plus mama visolie? Hierin zitten namelijk 56.25 mg. Ik las dat extra magnesium kan bijdragen aan extra energie en je max 250 mg mag. Iemand die dit slik extra?
Jazeker. Ik heb ze op advies van de vk en arts ivm slecht slapen. Ik slik standaard "Davitamon mamma totaal zwanger" en daarbij 200mg magnesium. Gewoon die van de Kruidvat.
Oke die ga ik morgen dan halen las dat t kan helpen voor o.a. extra energie eens kijken hoe t dan gaat
Kan geen kwaad hoor. Ik moest het maar eens 2 weken proberen en na ongeveer 4 dagen zal je resultaat merken.
Ik slik het ook op advies van VK, maar hier heeft ze het aangeboden als oplossing voor de vreselijke krampen in mijn tenen en benen. En het helpt echt super goed! Vanaf de eerste dag dat ik magnesium neem, heb ik geen krampen meer gehad ( voorheen elke dag! ) Ik merk niet of het voor energie ook helpt, dat heb ik van mezelf nog genoeg
Neem dan wel magnesium citraat of tauraat of smeer vloeibare magnesium. Dat zijn de best opneembare vormen.
Ik neem magnesium citraat, deze is goed opneembaar. Meestal 200mg soms wel 400mg. Ik gebruik het vooral tegen onrustige benen, spierspanning en obstipatie want het kan ook mild laxeren. Daarnaast neemt ik de prenatal multivitamine van de vitaminstore daar zit ook gemberextract in tegen de misselijkheid. Succes!