Hallo, Even mijn verhaal: 2 jaar geleden was ik zwanger van mijn dochter.. Ik had vrij snel last van opgeblazen borsten en lichte misselijkheid. Alleen de testen bleven negatief. Uiteindelijk met 7 weken kwam er op de clearblue eindelijk in beeld te staan 1-2weken. Nu heb ik een half jaar na de geboorte van mijn dochter een mk gehad met 5wk. De test sloeg toen met 4 weken al op positief. Alleen nu.. ben alweer 3 dagen over tijd, de kwaaltjes zijn volop aanwezig. Van misselijkheid tot zere borsten, tot spierkramp en branderige ogen, veel afscheiding en enorm emo. Alleen zeggen de testen weer van niet.. zal t nu weer tot 7 weken duren? Of zal ik toch ongesteld gaan worden.. Ik weet dat niemand hier antwoord op weet, maar is er iemand die ook kwaaltjes had, uitblijvende menstruatie, negatieve test had en toch zwanger bleek?
Ik ken het helaas niet en volgens mij is het wel uitzonderlijk. Weet je ook wanneer je eisprong was? Klopte de termijn echo bij je dochter wel met het termijn? Of was je toen terug gezet toevallig?
Weet je zeker dat je bij je dochter toen 7 weken zwanger was? Het klinkt inderdaad heel uitzonderlijk. Maar wie weet ben je iemand bij wie hCG in urine heel slecht opgepikt kan worden? In dat geval zou ik een bloedtest aanvragen. Als je echt zwanger bent, lijkt me dat het daar toch wel in terug te zien is.
Ik heb geen idee.. Wat ik wel weet is dat mijn moeder toen ze destijds zwanger was van mijn zus een bloedtest heeft gedaan en die zei dat ze niet zwanger was.. paar weken later begon dr buik te trappelen en kreeg ze een echo voor rommelende darmen.. er zat wel een kind in..
Ik ben teruggezet en later weer vooruit gezet. Kindje groeide op t begin blijkbaar gewoon wat langzamer en haalde het later weer in. Dus daar hebben we ook niks aan.. Uiteindelijk is t een kerngezond meisje
Maar als je terugrekent, was je dan op het moment van de test inderdaad 7 weken? Wat was je UD en wanneer heb je die test gedaan? Een termijnecho is geen exacte wetenschap, en een UD dus ook niet, maar meer dan een week lijkt het me niet verschillen met de werkelijkheid.
Mijn uitgerekende datum was 27 april. Toen ben ik met termijn echo op 16 mei gezet. Toen met de 20 weken echo vonden ze t kindje veel te groot en gingen ze twijfelen over t termijn. Nav extra groeiechoos was t vermoeden nog steeds dat het termijn niet klopte. Uiteindelijk ben ik 24 april spontaan bevallen. Kind was kerngezond en bijna geen huidsmeer, 7pond. Dus omdat er zo veel onduidelijkheid was over mn termijn heb ik dus geen idee of ik toen dus ook 7 weken zwanger was..
Wanneer ik precies de test heb gedaan weet ik niet meer.. staat niet in mn agenda.. maar was rond de 7 weken.. Ik testte toen 2x per week
Ik vermoed dan dat je nog geen 7 weken was tijdens de test maar korter Maarja, dat zegt niks over nu natuurlijk. Ik vermoed dat je nog in je lf zit en dus nog niet overtijd bent. De klachten die je hebt horen ook prima bij progesteron namelijk. Ik zou over een dag of 3 nogmaals testen. Succes en ik hoop dat het raak is!
Ja geen idee.. Ik test gewoon 2x per week totdat ik of ongesteld word of dat de test zegt zwanger te zijn. Normaal heb ik deze klachten niet voor een menstruatie. Maar ik hoop hier vooral mensen te vinden die dit ook hadden
Snap ik hoor, ik hoop met je mee dat er dames zijn die het herkennen. Ik vermoed dat dat er niet veel zijn aangezien het amper voorkomt, maar wie weet herkent iemand het ,
@Elinetjeee waarom haal jij foto's van een test van een ander forum??? Om daarmee hier te komen liegen?