Helaas.. Vandaag getoucheerd maar nog helemaal dicht.. Bij mij dochtertje had ik wel al ontsluiting dus was echt een domper! Wie had dit ook op dit termijn en wanneer uiteindelijk bevallen? Ik heb t gevoel alsof ik nog maanden zwanger blijf..
je moet nog ongv 2weken. de kans bestaat dat je vandaag/morgen bevalt. maar ook pas over 3weken.. gedult gedult en nog eens gedult hoe moeilijk ook..
Ik word sowieso met 41 weken ingeleid, maar ben met dochtertje ook ingeleid dus ik hoop dat ik daarvoor spontaan begin.. Vandaar mijn vraag
Misschien beval je vannacht, kan zomaar, na potdicht kan het ook zo op gang komen en snel gaan. Of je wordt met 41 weken ingeleid óf alles wat er tussen zit... het bijzondere van een kindje krijgen, je weet niet wanneer de baby zich aandient....
Dat zegt echt helemaal niks... ik had met 37.5 nog helemaal geen ontsluiting of wat dan ook. met 38.1 onverwachts ingeleid en toen had ik al 2cm ontsluiting (niets geen voor weeën of wat dan ook gehad)
Met 41+3 op controle geweest alles nog steeds potdicht zou dag erop ingeleid worden, volgende ochtend in het ziekenhuis 3 cm ontsluiting dus kan erg snel gaan.
hoopvol bericht van hier.. vriendinnetje was om 15.30 bij vk geweest, zwanger van 2e, inmiddels 41 weken en 1 dag. Alles nog potdicht.. ze kon niet eens strippen zo dicht was het.. zelfde dag om 19.00 uur kreeg ze weeën, 22.00 uur zette de weeën goed door en om 2.00 uur is ze geboren..
Ik zat bij de tweede 2 dagen voordat mijn weeën begonnen nog potdicht, maar het is daarna toch echt begonnen
Inderdaad hoopvol...ik ben 41+0 en nog potdicht. Al 2x getoucheerd, maar strippen was niet mogelijk. Moet morgen naar zhs, dan wordt de inleiding besproken, maar ik had zo gehoopt dat het spontaan kon, niet zo klinisch/medisch. Ik word sowieso niet voor het weekend ingeleid omdat alles nog goed werkt, dus dan heb ik nog een aantal dagen tijd om het zelf te proberen.
Lumiere, ik hoop voor je dat t vanzelf komt!! Ik ben bij mijn dochtertje ingeleid en ik hoop daarom ook dat t nu vanzelf gaat komen.. Spannend he...
Ik zat met 38.1 potdicht, vliezen braken spontaan met 38.6, dus het zegt niks gelukkig. Succes met de laatste loodjes!
39.4 ik zat potdicht, strippen was niet mogelijk aldus gynaecoloog. In de avond begonnen de weeën en dag erna had ik mijn zoontje in mijn armen. Zegt helemaal niks dus
Met 39.5 zat alles potdicht. Met 39.6 zijn mijn vliezen spontaan gebroken. En met precies 40 weken is mijn dochter geboren. Dus het zegt helemaal niets.