Ik hoop dat er nog een paar nachtbrakers on line zijn die mij kunnen helpen. Sinds vanochtend/vanmiddag last van weeën. Bij het timen kwamen ze om de 8 minuten en duurde een minuut. Opzich kon ik die makkelijk opvangen. Sinds 21:30 uur komen ze eerder en duren weer een minuut, soms zelfs wat langer. Deze zijn wat moeilijker op te vangen. Nu is het zo dat ik merk dat ik moe ben en best wel wat slaap kan gebruiken. Of dit gaat lukken is een ander verhaal. Ik hoop dat het doorzet en het geen vals alarm is. Konden jullie slapen met deze weeën? Zo ja, geef me asjeblieft tips! En zo niet, wat voor dingen heb jij gedaan om het een beetje verdraagzaam te maken? Ben bang dat het een slapeloze nacht word namelijk
Onder de douche gaan zitten op een stoel oid! Sproeier op je buik, heerlijk warm! Of in bad gaan liggen! Echt slapen zal wel niet lukken...Succes!
Lastig twixie! Ik kon ook niet zo goed meer slapen. Dus wellicht dat een warme douche wat verlicht of een kruik in bed?
Thanx Tat! Ik ga zo een lekkere hete douche nemen. Voor mijn part blijf ik heel de nacht eronder zitten. Hahah
Het heeft even geduurd, maar het heeft doorgezet! Ik ben donderdag om 13:00 uur bevallen van een zoon. Alle pijn was het zeker waard!