Met 38 weken strippen, resultaat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door carpediem2010, 2 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Nou niks gebeurd hier pfff. Vanmiddag naar de gynacoloog, hopenlijk vind ie het goed als verlos morgen vliezen doorprikt

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Oh meis dat hoop ik echt voor je!

Ik ga voor je duimen!

Waarom kiezen ze voor strippen ipv vliezen doorbreken? Met doorprikken komen (of moeten) de weeen komen..

Niet een vraag voor jouw specifiek hoor, gewoon een vraag die me al poosje bezig houdt.

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik hoop zo voor je dat ze met je meedenken meis..

Pff t is zo n ellende als alles pijn doet, misselijk bent en voorweeen hebt..

Hier werkt mijn eigen gyn niet mee..

Heb al sinds week 30 voorweeen, menig keer opgenomen geweest oa met hoge vliesscheur.
    Het zw diabetes die niet meer onder controle is en om de paar dagen hogen ze de insuline op..
    Heb sinds week 11 ernstige Bi...

....maar hij vind het onzin om ingeleid te worden, het hoort erbij....

Ik kan mijn eigen kont niet meer afvegen en heb hulp van ons peutertje nodig om aangekleed te raken..zo genant.

Twee anderen willen me deze week of maandag inleiden.
    Mijn eigen arts zegt : DAT DOEN WE DUS NIET.

Ja en ik als patient sta er tussen in. Naar wie moet ik luisteren?? Ik ben ook op...maar mijn eigen gyn vind dat onzin.

Hij wil volgende week naar mijn waardes kijken en als die in zijn ogen echt slecht zijn kijken of ik inleidbaar ben......maar alleen als de waardes slecht zijn. Nou dat zijn ze wel inmiddels.

Vanmiddag andere gyn die me maandag in wil leiden. Maar dat zou dan op mijn verzoek zijn.....neem ik mijn glucose waardes mee en hoop ik dat het dan medisch zal worden.

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

ben net geweest, mijn bloeddruk was veel te hoog.
    140-100.
    Ze gaan me morgenochtend inleiden. Moet me om 7 uur melden.
    Gelijk weeeninfuus, ze willen dat het er snel is.

xx

5. Gazy

Gazy Niet meer actief

aan de ene kant wil ik zeggen, man wat vervelend voor je dat je bloeddruk zo hoog is!!

Maar het liefst zeg ik: meid wat fantastisch! Heel veel succes morgen, slaap goed, ik zal aan je denken!

6. Gazy

Gazy Niet meer actief

Jeeytje dat is ook wat! wat zegt je gevoel? hoe zwaar is het kindje? of kunnen ze dat niet vertellen?

7. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    hoe is het met je en hoe is de bevalling gegaan?? ik hoop dat alles goed is :D

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0

Kindje was telkens 4 weken voor op groei, iets meer zelfs, 4.2 weken.

En nu gaan ze twijfelen zou het op gewicht zijn..

Moet nu eind volgende week ingeleid worden, ivm wisselende suiker waardes. Kindje moet nu nog een paar dagen extra rijpen en dna voor week 39 geboren worden....dus nog even bikkelen hier.

Ik kwam ook even spieken om te zien hoe de bevalling gegaan was, hoe istie meis??

Deel Deze Pagina