Ik moet het toch even kwijt (het zal er wel allemaal bij horen)... Wij hebben met de 20 weken echo en de pret echo gezien dat onze baby helemaal gezond is..!en ook heel erg druk en actief! en actief is hij zeker, ik voel de schopjes en stootjes de gehele dag door en niet zacht maar best hard. maar sinds 3 dagen voel ik de baby (bijna) niet meer... ik ben nu 23 weken zwanger en het lijkt me sterk dat de baby nu al minder bewegings ruimte heeft, en ik snap dat hij ook wel eens z'n rustige momenten heeft, maar in ene keer van heel actief naar een paar schopjes per dag...zou ik hier over de VK moeten bellen.... liefs Ramona
Als jij je niet prettig voelt zou ik gewoon bellen. Er hoeft helemaal niets aan de hand te zijn, maar jij voelt je een stuk rustiger. En beter een keer te veel gebeld dan een keer te weinig. Liefs, Tijgetje
als jij je er zorgen om maakt zou ik gewoon even bellen. Misschien mag je dan langs kome en als jij dan weer weet dat alles goed is, voel je je kleintje vanzelf weer schoppen. Waarschijnlijk door jou spanning is je kindje zo stil. gewoon even bellen meid!