ik zou het persoonlijk niet doen en al helemaal niet slapen. Ik ben zelf voor het laatst zo ver geweest toen ik 36 weken was en dat vond ik al risky. Slapen had ik sowieso niet gedaan dus we zijn toen teruggereden uit Limburg. Stel dat het begint dan wil je ook niet met weeen terugrijden voor 2 uur lang...Lijkt me niet fijn.
Ik zou ook kijken hoe je je voelt tegen die tijd! Zelf had ik wel gewoon gegaan.. Je weet toch niet hoe het loopt.. Meestal heb je niet meteen super heftige weeen.. Ik moest met weeen ook met de auto naar het ziekenhuis en vond het heerlijk..
ik zou persoonlijk gewoon gaan! en desnoods neem je achterin de auto vluchttas mee ... Maar voor het zelfde geld blijf je thuis en zit je daarna nog 4 wkn te wachten op de kleine! En spreek met je schoonouders af dat je op de dag beslist of ze naar jullie komen of jullie naar hun met evt eten moet dat maar in een koelbox met vreiselementen mee ...
Ik zou kijken hoe ik me zou voelen. Voel je je goed dan zou ik lekker gaan. Maar wel met vluchttas zwangerschappspapieren en een axicosi. Mocht het echt gaan beginnen dat je alles bij de hand hebt.
Ik heb over een paar maanden hetzelfde. Ben 14 juli uitgerekend en 29 juni trouwt mijn zus. Wij wonen in Friesland, mijn zus in Rotterdam. Ook twee uur rijden dus, maar tja ik kan de bruiloft van mijn zus niet voorbij laten gaan. Mijn eerste dochter was met 7 uur op de wereld en met 39 weken geboren. Ga er dan ook vanuit dat ik weer rond de 39 weken ga bevallen. Ga inderdaad van je gevoel uit. Doe wat je hart je ingeeft. Bij mij is het echt moeten, aangezien ik ook getuige ben, maar zou er goed over nadenken. Ze snappen het echt wel als het niet lukt. Groetjes Moosie
ik zou het ook doen, straks beval je pas bij 42 week en moet je 4 week binnen zitten. En 2 uur rijden is toch te overzien? Het is volgens mij een wonder als je zo snel een kind op de wereld zet! Maar je moet natuurlijk zelf een keuze maken, veel succes daarmee! Groetjes Safian
Ik kan je niet adviseren of je wel of niet moet gaan. Dat is idd je eigen keuze. Wel wil ik vertellen over mijnb 1'ste bevalling. Begin 37 weken heb ik mijn zoontje gekregen. Eerste waar ik aan "merkte" dat er iets begon was dat ik om de 5 min. naar de WC moest. Mijn vliezen zijn ook niet gebroken. In feite heb ik van 10 uur 's avonds tot 9 uur 's ochtends om de 5 min weeen gekregen en moest ik om de 5 min naar de WC. Als ik bereken dat ik op weg naar huis nou laat zeggen niet om de 5 min, maar om de 10 min naar de "wc" gaat, wordt het wel een hele lange reis. Toen zijn we 's ochtends naar het ziekenhuis gegaan en dat is toch wel 15 tot 20 min en had daar geen "last" van. Alleen ik heb mijn zus naar het ziekenhuis gebracht toen zij ging bevallen en moesten iedere keer bij iedere wee stoppen met rijden en over de drempel met 20 km/h. Dus voor iedereen is het anders om met de auto te reizen. En het begin van de bevalling. Maar het is idd wel verstandig om misschien de spullen in de auto te zetten en ook thuis alles al helemaal klaar te hebben, dat je meteen kunt beginnen als het onderweg zover mocht komen .