Ik wil mijn BABY,...!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door HopeSept12, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ik ben bijna 36 weken zwanger van ons eerste ukje en sinds deze week is ons verlangen echt ééééééénorm.

Ik zou willen dat ik morgen al moet bevallen! We hopen dat hij kan geboren worden op week 37 ofzo... erg é!???
    Voor mij maakt het niet meer uit als ons kleintje te vroeg geboren wordt, ik wil hem gewoon in mijn armen hebben....!

Heeft er nog iemand dit gevoel en hoe ga je ermee om?

2. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken t ja maar ik zou me er niet teveel op vastpinnen en het van je af proberen te zetten want die van mij is uiteindelijk met 41 wk geboren

3. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ooh ja heel herkenbaar! Elke dag is er 1 teveel! Ik ben zo benieuwd naar ons kleine mannetje en ik wil hem zo graag in mijn armen. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn want ik ben nu al zenuwachtig voor de bevalling. Meid nog eventjes en dan kunnen we ons kindje zoveel kussen/knuffelen als we willen 😍

4. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    wel, mijn gyn zegt dat er een grote kans is dat ons babytje vroeger zal geboren worden.
    Op week 28 lang ons kleintje al flink met het hoofdje naar beneden en 2 weken terug op de echo en via inwendig onderzoek was duidelijk te voelen dat ons klein mannetje al aan het indalen was,...
    onze gyn zei dat dit allemaal best wel vroeg op gang gekomen is!

dusja... al 2 weken lopen wij nu met het gedachte dat ons kleintje vroeger komt..... FINGER GROSSES!

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil je geen valse hoop geven maar ik heb de hele zs gedacht dat het vroeger kwam en dl was met 32 weken ook al voledig ingedaald..

6. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Ik had dat gevoel ook! Uiteindelijk kwam ons meisje met 41+3! En nu? Ik wou dat ze nog in mijn buik zat! Geniet nog van het wonder in je buik!

7. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    ik probeer nog te genieten van al de schopjes, zoals nu,... die kleine ligt geen 2 seconden stil!!!! :)

8. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Heel erg herkenbaar, weet dat het echt te vroeg is en ze nog even moet blijven zitten.
    Maar oooohhh wat verlang ik er naar om haar te kunnen zien, knuffelen, vasthouden enz.

9. Ontbijtkoekje

Ontbijtkoekje Actief lid

5 aug 2013
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig kan het al bijna maar je hebt verder echt geen idee van wat je echt zegt met je wens dat het te vroeg komt.

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    oooh herkenbaar zeg!!! wij kunnen ook niet wachten!
    waarom duurt het zo lang die laatste weken.... geniet echt ook wel van de schopjes en gezelligheid in mijn buik, maar wil zoooo graag dat ze er is!!

11. Pindaa

Pindaa Lid

27 jun 2013
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vroeg ingedaald zegt niks, hier namelijk ook vroeg ingedaald en vroeg harde buiken dus had dat idee ook. Vorige week bleek ze terug gekomen te zijn uit m'n bekken. Ik ben er ook helemaal klaar mee en wil graag bevallen maar babies komen wanneer ze er klaar voor ben en niet eerder.

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Niet met een vinger doen, je man kan hierbij beter behulpzaam zijn.

13. fall

fall Niet meer actief

Ha, mijn baby was met 30 weken al ingedaald. Paar weken later was ze weer terug gekomen uit mijn bekken. Dus het zegt echt niks. Nu wel weer ingedaald. Mijn verloskundige zegt ga er maar vanuit dat ze de 40 weken wel blijft zitten, vooral bij de eerste. Ze mag van mij nu ook wel komen, maar ja ik heb het niet in de hand. Maar rustig afwachten dus.

14. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Even afwachten, ik weet dat het moeilijk is, maar je wilt echt geen vroeggeboorte hoor.

15. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    natuurlijk wil ik geen te vroeg geboren kindje! Het moet GEZOND zijn! Mijn uitdrukking van 'te vroeg geboren worden' bedoel ik natuurlijk niet in de zin van een prematuurtje! :)

Ik hoop enkel dat het niet 10 dagen later komt, want ik wil kerstmis thuis vieren! :) :)

16. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga lekker cliche ff zeggen:geniet nog ff van je rust :p

Ik werd gek van die opmerkingen maar het is zoooooo waar :D

Ik had vanaf week 37/38 harde buiken, ik werd gek van het idee dat het weleens kon beginnen. Gewoon pas met 39+6 geboren.

Zoek afleiding!!

17. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ja herkenbaar! Ik ben iets later uitgerekend (10 januari) en ze laten me niet over tijd gaan omdat ze nu al erg groot wordt geschat. Maar de weken ervoor zitten we middenin de feestdagen. Het liefst beval ik een week voor Kerst, maar ja dan is ze wel vroeg (37 weken). Ons zoontje is met 34 weken geboren dat is weer wat te vroeg ;)

18. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Herkenbaar!!! Ik wil ooooook :D.
    ML zegt dat ook wel 100x op een dag en de rest van mijn omgeving maar zeggen ''geniet van je zwangerschap'' hihi shhhh ik wil mijn baby :p.

19. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Gisteren hadden we opnieuw een echo!
    Nu kregen we het tegenovergestelde te horen; ons kleintje weegt al 3,114gram en zou ongeveer 49cm zijn....

3 weken terug voorspelde ze maximaal 3,5kilo bij de geboorte en nu denkt ze 3,8kilo... Zou ons kleintje nu nog 700 gram bijkomen???

Ze denkt ook dat ik 14/12 zeker zal halen, maar ze wilt me niet 'overtijd' laten gaan; ten laatste 16/12 bevallen, om te vermijden dat het geen beebje wordt van 4 kilo....

ik ben volledig in paniek.... nu toch nog zo lang wachten...

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wat is er erg aan een baby van 4kg? Ik deed slechts 40 minuten over de bevalling.
    Ik ga ervan uit dat mijn derde ook weer een baby van rond de 4kg wordt.
    En luister toch niet naar de vk. Enkel en alleen de baby bepaalt. Waarom ben je nu in paniek? Omdat je de kerst dan niet thuis kunt vieren??

Deel Deze Pagina