En dan is het ook nog eens meestal hele harde poep. Dus dan komt het met veel geweld er uit en hij gaat pas weer eten als het klaar is. Maar het begint dus meestal met veel gedoe. Het is overigens niet altijd het geval, maar wel heel erg vaak... Herkent iemand dit???
Yep, hier ook een eten poeper... Geldt trouwens voor de meeste kindjes. Dit komt door het stimuleren van de darmen door het eten.. is heel gezond (wel irritant maar heel gezond)
Oh echt waar? Maar het begint altijd DIRECT bij de eerste of tweede hap, heel erg snel in ieder geval. Heeft dat zo snel effect? En omdat het hier dus hard is, zorgt het altijd voor erg veel gedoe.
Hier precies 'tzelfde hoor. Hij zit altijd superhard te kreunen en dan loopt 'ie ook helemaal rood aan. En als 'ie dan klaar is (duurt meestal wel even, omdat 't hier ook vaak hard is) eet 'ie weer rustig verder. 't Is idd wel eens lastig, maar het is niet anders.
Haha nou oke, dan weet ik dat in ieder geval Ik was in het begin nogal wanhopig omdat ie steeds zo raar deed tijdens het eten. Totdat ik dacht 'hm hij zit gewoon iedere keer te poepen'. En nu weet ik tenminste dat het niet aan onwil vanwege bijvoeden ligt maar omdat ie zit te poepen
hey. in het begin was het bij ons ook zo. (nu niet meer) omdat als je hem eten geeft zijn darmpjes beginnen te werken. als hij last heeft van erg harde poep kan je proberen iets meer vocht bij de aardappeltjes en groentjes te doen of eventueel een theelepeltje zonnebloemolie (werkte bij ons goed) als je nog geen groenten geeft en alleen maar fruit zou ik proberen geen banaan te gebruiken (hier word de ontlasting net hard van)
Mijn zoontje poept juist altijd elke ochtend supervroeg en word daar dus wakker van terwijl hij nog niet uitgeslapen was. Dus ik zou willen dat mijnes zou poepen tijdens het eten hahaha.. Hoelaat geef jij hem zijn warme hap dan?