Ik ben vandaag 5 weken zwanger. Tot nu te ging alles prima, maar sinds gisteren heb ik een pijnlijk, branderig gevoel in mijn zij/lies. Ik was bij de live show van so you think you can dance en helaas moesten we de hele tijd staan. Daar kreeg ik enorm last van op den duur en moest echt zitten. Alleen hield de pijn aan, ik heb er nu nog last van. Nauwelijks van kunnen slapen, kruik werkt onvoldoende en bad gelukkig wel. Zou ik al zo snel bandenpijn kunnen hebben? Of moet ik aan iets ernstigers denken? Het is niet zo dat ik het uitschreeuw, maar het is ook niet zo dat het een beetje pijn doet. Wie o wie herkend dit?
Bandenpijn is vaak het gevoel van steken in de lies, bij mij was het neit branderig. Ik zou als ik jou was even contact opnemen met een Verloskundige als je die al hebt of je huisarts. Gewoon voor de zekerheid.
Het kan best banden pijn zijn hoor met deze termijn. Klinkt als een band in je lies waar teveel spanning op heeft gestaan.. Maar als je het niet vertrouwt even bellen.
Bandenpijn komt vaak met pijnscheuten, bepaalde bewegingen en hoesten/niezen e.d. Dus het lijkt niet echt op wat jij beschrijft... Maar het begint wel rond de 5e week, omdat je lichaam ruimte maakt voor de groeiende baarmoeder... Ik denk dat er misschien iets een beetje in de verdrukking heeft gezeten door je groeiende baarmoeder tijdens het lange staan, dat iets een beetje op je banden of buikspieren heeft gedrukt.. Als het aanhoud dan zal ik wel even de vk bellen want het is natuurlijk wel vervelend
ik had ook al vroeg last van bandenpijn hoor(vk zei dat het toch echt bandenpijn is wat ik zo nu en dan heb). doet echt enorm zeer in mijn zij/lies, trekt ook richting mijn rug.. houd bij mij ong 10 min, kwartiertje aan en dan zakt het weer af. ben nu 13 weken zwanger.
Kan zeker bandenpijn zijn en dat doet echt wel zeer ook. Voelt als flinke steken, niet branderig, dus dat vind ik wel weer vreemd. Is het aan 1 kant of aan 2 kanten? Als het maar aan 1 kant is lijkt het me handig om de vk te bellen, ivm een mogelijke bbz. Just in case.
Tja, vreesde dit eigenlijk al een beetje. Heb voor mijn zoontje ene BBZ gehad namelijk. Vandaag naar het ziekenhuis geweest. Op de echo was niks te zien (misschien iets heel vaags, maar daar kon ze niks over zeggen) en mijn HCG was 800. Ze zeggen dat als het HCG 1500 is, dat ze dan een vruchtje moeten zien. Als ze die niet zien gaan ze ervan uit dat het een BBZ is. Moet woensdag terug komen en dan moeten ze iets zien. Vrees een beetje het ergste. De pijn blijft en zit echt aan één kant. Meestal een beetje zeurend, soms stekend. Soms ga ik verkeerd zitten, lijkt het alsof ik verkeerde spieren gebruik en schiet er een soort kramp is die goed pijn doet. We houden hoop, maar hoe er ook wel rekening mee dat het niet goed is. Zo onwijs balen!
Oooh wat balen zeg.... Ik hoop echt voor je dat het gewoon onschuldige bandenpijn is en dat ze met de echo snel een klein wondertje in je baarmoeder zien!!! Sterkte!