Ik heb gisteren voor het eerst vitaminen en andere supplementen besteld via een Amerikaanse webshop. Ze hebben ontzettend veel goede merken. Ik ben hier via een andere site opgekomen. De ervaringen zijn goed en de prijzen liggen echt heel veel later dan in Nederland. De verzendkosten vallen ontzetten mee. Met DHL is dat ongeveer 11 euro. Die kosten heb je er echt al uit als je een paar potjes vitaminen koopt. Als je voor het eerst besteld, dan krijg je 5 dollar korting als je de volgende kortingscode gebruikt ZEH803 De site is van iherb. Als je op iherb googled kom je er vanzelf
de nederlandse douane is op het moment erg actief en alle pakjes boven de 30 euro worden ingeklaard (gift of niet) dus let er wel op dat je de kans loopt om nog invoerrechten e.d. te betalen. (en alleen inklaring is al 17,50 standaard dan komt daar nog btw bij dan kan iets duurder uitpakken als verwacht, vooral als je maar net boven die 30 euro grens zit, is mij helaas al een paar keer overkomen met antieke spullen die ik in nederland niet kan vinden)