relacteren

Discussion in 'Borstvoeding' started by ALeV84, Dec 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    2,358
    2
    38
    Hallo dames, ik kan niet slapen. Ik zit te hele tijd te piekeren over het weer beginnen aan bv. Ik ben 5 weken geleden gestopt omdat ik me niet lekker in mijn vel voelde. Ik was te veel aangekomen en wilde gaan lijnen. Nu ben ik 10 kilo kwijt en voel me al veel beter, maar wil heel graag weer doorgaan met bv. Denken jullie dat het nog kan? Ik ga nu om de twee uur kolven maar er komen alleen maar druppels uit. Ik durf hem nog niet aan te leggen omdat ik bepaalde medicijnen heb gebruikt gedurende die 5 weken waar ik gisteren mee ben gestopt. Daarom ben ik van plan om de komende twee weken alleen te kolven en ga ervan uit dat die medicijnen dan uit mijn lichaam zijn. Pfff wel moeilijk hoor relacteren. Volgens mij wil hij mijn borst ook niet meer. Vandaag gaf ik hem mijn borst toen hij heel erg honger had maar hij ging keihard huilen om zijn fles :$ Dat gaf me echt zo'n rotgevoel want 5 weken geleden was mijn borst echt een troost voor hem. Wat denken jullie? Zou het me lukken om hem weer volledig aan de borst te krijgen??

2. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    2,358
    2
    38
    Ow ja nog een vraagje. Ik ben dus 10 kilo afgevallen he, zitten er nu schadelijke stoffen in mijn melk. Haha misschien een domme vraag maar je leest overal dat lijnen de kwaliteit van melk kan beinvloeden, vandaar. Flesvoeding ging zo goed; s'nacht lekker doorslapen, hij vindt het ook superlekker en groeit er goed op. We hebben meer regelmaat door flesvoeding maar dat gevoel van het geven van bv, dat heb ik zooo gemist

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nee, die zitten niet in je melk.

Ik zou toch even bellen met een lactatiekundige voor begeleiding!

Share This Page