hoi dames, Wij hebben besloten Om toch maar eventjes op vakantie gaan dit jaar.. En dan september of oktober. Ik dacht aan Italië , Turkije , Canarische eilanden ofso.. Onze kleine is dan 7 of 8 maanden.. Wij houden van lekker relaxen, lekker verschillende eet tentjes winkelen en het liefst een strand erbij natuurlijk. Iemand een hotel als aanrader ? Ik weet niet zo goed waar ik naar moet kijken met een kleine erbij.. En der zijn zoveel mogelijkheden dat ik t even niet weet.. Hoe gaat dat trouwens met kinderwagen meenemen in t vliegtuig ? Ik heb de joolz day Liefs belle
Geen tips voor de locatie, maar de kinderwagen kan in een speciale tas met de bagage mee. Kindje kun je zolang in een draagzak/doek doen zodat je niet de hele tijd met een zwaar kind op de arm hoeft te lopen. Op de site van de vliegmaatschappij vind je meer informatie, bijvoorbeeld: https://www.transavia.com/nl-NL/service/vliegen-met-baby/
Wij zijn naar Dubai geweest en dit was heerlijk! Erg kindvriendelijk land. Leuke dagjes weg geweest, lekker aan het strand gehangen. De joolz kun je in een tas inchecken in het ruim, hebben wij met onze bugaboo ook gedaan. Omdat het een lange vlucht was (8 uur) hebben we een extra stoel geboekt voor N toen en hadden de maxicosi daarop staan. Was ideaal! Ook op het vliegveld zelf, hoef je niet met een 'losse' baby te sjouwen.
Wij zijn naar een resort in Turkije geweest, ideaal, kinderwagen kon mee, en genoeg te doen voor haar en ons, was heeeeel relax die vakantie. Dit jaar weer, yay.
Weet niet of jullie perse in een hotel willen, anders kun je kijken op eliza was here, die hebben leuke appartementen, vaak kleinschalig. Voor hotels zijn veel aanbieders, sunweb, arke etc. Canarische eilanden zijn erg mooi, en het hele jaar door druk bezocht dus altijd wel wat te doen, eind sept. Kun je in italie echt in verlaten zomervakantie locaties terecht komen waar niet zoveel te doen is. Mocht je echt van resorts houden, all in enzo, dan kun je prima naar turkije, als je de zoek functie in het forum gebruikt en zoekt op all in resorts turkije kom je veel tips tegen van andere meiden! Verder kun je tzt ook overwegen om een buggy te kopen, die kun je ook wel gebruiken vanaf die leeftijd, bijv. Koelstra simba t4 die kan ook helemaal plat zodat je kindje kan liggen, plus je kunt hem makkelijk meenemen tot aan de gate op het vliegveld. Anders kun je idd zo'n tas aanschaffen voor je wandelwagen, maar dan kun je idd beter ook een ergonomische drager/draagdoek gebruiken naar de gate enzo.