Wij hebben een baby van 4 maanden. Hij slaapt normaal op zijn buik. In de maxi cosi zit hij prima. Wordt hij moe gaat hij huilen en blijft hij huilen. De 1e 3 maanden viel hij wel in slaap. Ik heb nu een air layer gekocht, zodat de warmte minder is. Nog andere tips? Hebben andere baby 's hier ook last van?
Hier was maxicosi bij de jongste altijd huilen, zeker nooit slapen. Ze zat er buiten de auto nooit in dus ik weet niet hoe dat zou zijn geweest, maar hier kreeg ze last van haar oren in de auto, dus slapen ging dan ook echt niet. Beetjes drinken werkte telkens heel kort, dan klaarden de oortjes even vermoed ik.
Sommige baby’s slapen helaas niet in de auto. Wat bij ons weleens helpt is als 1 van ons er in de auto naast gaat zitten, doekje over de ogen en speentje in.
Mijn baby is nu 1 en heeft nog nooit in de auto geslapen. Wij gaan en gingen dus ook nooit weg als het slaaptijd was. Ik hoor het wel vaker dat baby's niet in de auto slapen.
Dit werkte bij ons ook weleens. Meeste keren sliepen ze niet in de auto bij ons (net als niet gaan slapen in de wandelwagen of buggy trouwens)