mijn meisje bijt sinds kort op haar speentje, ik dacht eerst dat ze de speen dan niet wou maar als ik hem dan wegdoe begint ze te huilen en te happen, als ik haar de speen dan weer geef bijt ze er weer op en gromt ze er een beetje bij alsof ze gefrustreerd is maar omdat ze erop bijt valt ie natuurlijk steeds uit haar mondje. zou ze al last kunnen hebben van doorkomende tandjes? dat zou wel heel vroeg zijn he? wat zou het anders kunnen zijn?
Eva heeft dat ook een tijdje gedaan. Het waren hier in ieder geval geen tandjes, ik denk gewoon uitproberen. Eva ging snel daarna spelen met haar speen (ipv slapen) en met 5 maanden was ze de speen helemaal zat en ging duimen. Maar ik weet niet of dat kauwen daarmee te maken heeft gehad.
het is inderdaad wel zo dat ze af en toe ook haar duimpje zoekt maar nog geen controle heeft over haar handjes, dat maakt haar ook boos, dus er zit wel wat in dat ze nu ook aan het uitproberen is met haar speentje. ik vond het ook al waanzinnig vroeg voor tandjes
Tandjes kan op zich wel zo vroeg, al zou het dan wel vroeg zijn inderdaad. Maar wel grappig dat je er wel iets in herkent, ik ben benieuwd hoe het over een paar maanden is! (duimen of toch tandjes )