Wie heeft er met 9 week of eerder al postitiekleding aan? Ik wel, en vind het eignlijk te vroeg. Ik kan mijn broeken gewoon niet meer aan, en dat is best raar, want ben 25 kilo afgevallen, dus mijn broeken waren veel te groot, en nu pas ik ze al niet meer. Ik heb vorige week een positierokje moeten kopen. Wie o wie kent dit? Of is het bij mij gewoon erg extreem
ik had ook rond die tijd al een positiebroek en jurkjes aan...mijn broeken gingen gewoon niet meer en met een elastiekje ertussen vond ik niks..
Ik had ook met 10 weken al m'n eerste positiebroek, paste gewoonweg niet meer in m'n eigen broeken. Kon er niet echt meezitten..is weer een zorg voor na de zwangerschap!
Hier ook met 10 weken volledig over op positiekleding. Waarom niet? Wilde echt niet meer doorlopen met die veel te strakke broeken waar je aan het eind van de dag buikpijn van had
Jullie hebben ook wel gelijk. Maar het is echt alleen mijn buik, want ik ben nog geen grammetje aangekomen. .
Ik ook hoor! En ook nog geen gram bijgekomen rond die tijd, maar m'n buik en heupen waren echt al wel gegroeid! Leggings zaten nog wel lang lekker, en dan nu met een leuk gebreid jurkje erop! Gewoon doen hoor, en ik heb ook m'n broeken die ik vroeg in de zwangerschap kocht, tot het einde toe aan, dus zonde van je geld is het niet!
Hahaha, dan zal ik het je sterker vertellen: Al met al ben ik op dit moment 6 kilo lichter dan dat ik zwanger raakte (8 afgevallen en nu weer 2 aangekomen). Maar heb toch al echt een flinke buik inmiddels. Gewicht zegt niet zo veel op dit moment
met 9 weken had ik ook voor het eerst een positiebroek aan, kreeg buikpijn van de normale broeken, en ach zie het maar zo, heb je er langer wat aan
Ik kocht ook met 9 weken al positiebroeken. In week 8 liep ik met mijn spijkerbroek open en iets wijds er overheen. Ik had maatje 36 en had alleen maar strakke kleding. Blousjes gingen niet meer dicht zonder dat het opviel en ik wilde het nog niet op mijn werk vertellen. Ieder lichaam is anders en ik dacht maar zo, dan kan ik er langer plezier van hebben.
Hoi, Met 6 weken had ik mijn 1e andere broerken al aan, kon mijn eigen broeken echt niet meer dicht krijgen! Nu 5 kg afgevallen tijdens zwangerschap maar wel een buik! Heerlijk zitten die broeken!
Bij de eerste rond een week of 10, nu al rond een week of 6, echt zo snel! Had serieuze 'tweeling-worries', zo snel groeide mijn buik... En ach, zolang mama zich maar comfortabel voelt, toch?
Heb vandaag positief getest, maar ben zo opgeblazen dat ik wel drie maanden zwanger lijk... Bij mijn tweede had ik met acht weken al een positiebroek aan. Ik ben bang dat ik het niet lang kan verbergen...
Bij onze eerste rond week 20 mijn eerste positiebroek gekocht, maar veel mijn gewone broeken gedragen die vrij laag vielen en mijn buik er dus overheen groeide zeg maar. Nu in week 7 gewoon echt al positiebroeken nodig gehad.. Wat heerlijk! Had ik tijdens mijn 1e zwangerschap ook echt moeten doen
Ik heb ook al rond de 8/9 weken positiebroeken aangedaan. De reden hiervan was dat gewone broeken niet lekker zaten, veel te strak. En ik wilde niet moeilijk doen met stiekjes rond de knoopsgaten. Dus lekker gaan shoppen voor positiekleding. Nog een voordeel daarvan, je hebt er heel je zwangerschap plezier van, want de broeken die ik toen droeg draag ik nu nog steeds. In het begin waren de positiebroeken nog wel wat groot en zat de band wat los rond mijn buik, maar ook dit veranderd heel snel. Dus je moet gewoon doen waar bij jij je goed voelt. ALs het maar comfortabel zit toch? Groetjes Sabrina
maar, en misschien is dit een hele stomme vraag...dragen jullie dan normaal hele strakke broeken? Mijn darmen waren voor ik zwanger was ook wel eens opgezet, maar mijn broek knelde dan echt nog niet. Toen in de eerste weken mijn darmen dus wat van slag waren paste alles gewoon nog. Pas vanaf 18 weken had ik positiebroeken nodig, maar ik heb serieus nog een gewone broek die ik nog pas (maar goed, dat is wel een beetje smokkelen want laag en baggy ). Begrijp me niet verkeerd hoor, ik had de positiebroeken met 12 weken ook al in huis, voor het geval ik ineens uit zou dijen maar het zat toen echt nog niet, die band bleef niet zitten en hoewel het toch echt de juiste maat was (want nu zit hij goed), vond ik het toen allemaal voor geen meter zitten.... Is verder geen commentaar hoor, ieder voorzich moet zelf weten wanneer je je positiekleding aanschaft, zo doe je er idd wel langer mee maar vroeg me dus af wat voor broeken jullie "normaal" dragen en of ze nooit al knelden als je wat last had van je darmen of bv ongesteld was...
Ik droeg geen strakke broeken, nee, maar ze gingen gewoon niet meer dicht Toen ik op m'n rug op bed moest gaan liggen om de knoop dicht te krijgen, vond ik het genoeg geweest en ben voor positiebroeken gaan shoppen. Shirtjes heb ik nog wel een hele tijd aangekund, maar die zijn inmiddels naveltruitjes geworden, dus ook die langzamerhand aan het vervangen (de langere shirtjes en tuniekjes kunnen gelukkig nog).
Dat dacht ik ook altijd: jee, dan zul je wel strakke kleren dragen als je nu al niet meer je eigen kleren past... Kom er nu ook wel van terug! Qua broeken dan, shirtjes heb ik (ivm wéééélderig figuur ) nooit heel strak aan maar de broeken zitten gewoon echt rot en vooral aan het einde van de dag, dan loop ik echt met buikpijn rond. Knoop los zag er werkelijk niet uit maar omdat het wel een hele grote opluchting was heb ik ook 2 zwangerschapsbroeken gekocht. De band is inderdaad nog veel te groot maar die sla ik wel een keer dubbel, voor de rest... wat een verademing! Het voelt inderdaad nog wel vroeg en sommige mensen zullen me vast een aansteller vinden maar ik ga niet met buikpijn rondlopen omdat het nog te vroeg is voor een zwangerschapsbroek. Verschil is misschien ook wel dat ik nooit heupbroeken droeg (lukt niet ivm wéééélderig figuur ). De broeken sluiten dus echt in de taille en daar knelt het nu. Overigens ben ik niet aangekomen maar zelfs 2,5kg afgevallen, gewicht zegt er dus nog even helemaal niks over!
hoi, ik heb alle berichtjes verder niet gelezen, alleen je vraag. Ik kan alleen maar zeggen; je bent echt niet de enige! En je moet lekker positiekleding aantrekken als de rest niet meer lekker zit, ik had het met 8 weken al aan! Zijn er nog mensen die met 25 weken zwangerschap vragen; o, ben je zwanger