Ik ben afgelopen woensdag nacht naar het ziekenhuis gegaan met weeen deze hielden ongeveer 1,5 tot 2 uur aan daarna werd het weer rustig. Ben nu bijna 34 weken zwanger wie heeft hier nog meer last van? Moet er wel bij vertellen dat ons vorige kindje met 24w 3d is geboren en dat de kans is dat ook deze eerder gaat komen.
Bij mij begonnen ze met 35 weken. De afgelopen twee nachten was het gelukkig wel rustig in mijn buik en heb ik even iets kunnen bijslapen. Ik hoop voor je dat je kindje nog een paar weekjes blijft zitten, sterkte ermee!
bedankt voor jullie reacties ik hoop ook dat ze nog even blijft zitten maar ik ben er een beetje bang voor dat dat geen goed voorteken was
Op 30 weken flinke voorweeen beginnen krijgen (weekje weeenremmers gehad). Maar mijn eerste harde buiken had ik op 12 weken al!
Ik heb al vanaf week 18 last van harde buiken maar de harde buiken die ik kreeg na de weeen waren toch wel anders en heftiger. Ben blij te lezen dat het toch nog wel een tijdje kan duren ze hebben ons voor het geval dat al wel de neonatologie laten zien en dat vind ik toch wel prettig.