Hallo allemaal. Met 7 weken een mooie echo gehad 1 klein iniminie baby'tje te zien met een mooi kloppend hartje. Afgelopen dinsdag een paar druppels bloed gehad. Gister onze echo gehad zou 9 weken zijn. Op de echo waren ineens 2 kleintjes te zien maar beide zonder hartslag. Waarschijnlijk al 1 weekje geen hartslag meer. Aanstaande dinsdag pas naar het zh. Iemand ook ervaring met opeens een tweeling?
Ja ik op het moment. Ene beebje is met 7-8 weken gestopt met groeien en vanaf 8 weken tot 11,5 week flink bloed verloren elke dag incl stolsels. Gelukkig hier nog wel 1 kleintje die het goed doet.
Geen ervaring met een tweeling, maar het lijkt me vreselijk. 1 is al erg, en als je weet dat het er 2 zijn doet het dubbel pijn lijkt mij. Sterkte X
Het is inderdaad moeilijk te bevatten dat je nu opeens 2 kindjes kwijt bent.. ook al zijn ze nog zo klein. Sinds gister bloedverlies en vandaag krampen erbij. Morgen vroeg naar gynaecoloog dus ben benieuwd hoe het allemaal afloopt.. Hoop toch echt dat het niet te lang duurt deze onzekerheid
Ik Wens je veel sterkte en geduld toe jeske Geen ervaring met 2ling maar wel met mk na goede echo. Doet pijn om die scherm zo te zien in stilte zonder hartslag en vruchtje zonder vorm. Maar we zijn er gelukkig doorheen gekomen en hopen op een nieuwe zwangerschap.. jij ook!
M'n tweede zwangerschap was een tweeling. In t begin twijfel hierover paar dagen later duidelijk 2 vruchtzakjes. Helaas beiden leeg..
Ach wat sneu Hier ook een tweeling, waarvan 1 verdween. Ik had een bloeding bij 6 weken. Ik verloor bloed in alle kleuren en veel stolsels dus ik dacht dat het over was. Bij de echo die ik ter nacontrole kreeg om te zien of mijn bm schoon was, bleek er toch een vruchtje te zitten met een kloppend hartje, én een leeg zakje. Al was dit zakje niet zo heel duidelijk meer te zien. Toch vermoedde de gyn dat het ging om een verloren tweelingzusje/-broertje. Later bleek uit uitslagen van bloedtesten dat er sporen van twee bloedgroepen (of anti-stoffen, ik weet niet precies hoe dat in mekaar zit) waren gevonden, dat te maken had met rhesus positief en een rhesus negatief. Mijn dochter heeft dezelfde bloedgroep als ik (negatief), dus de positieve moet van haar twin zijn geweest, vertelde de arts. Het kleine vruchtje met kloppend hartje is uiteindelijk uitgegroeid tot een temperamentvolle dame, met de energie voor 2. Ik wil je sterkte wensen met het verlies, een MA hebben is erg naar.
Dankjewel allemaal. Vandaag afspraak zh gehad. As donderdag eigenlijk curettage. Maar vanavond veel pijn gehad en verlies stolsels. Het leek wel of er een kraantje open stond. Sorry voor details. Contact gehad met de verloskundige en die denkt dat de miskraam als nog van zelf op gang gekomen is. Mag morgen langs komen voor controle echo. Nu af en toen steken en wat verlies van kleine stolsels. Hopelijk is alles schoon en hoeft het donderdag allemaal niet door te gaan