ik wil mn zoontje gelijk zindelijk maken op het toilet,dus geen potje. hoe vaak zet je hem er dan op? een wc verkleiner is toch wel voldoende of moet er ook een krukje onder?
Mijn dochter ging meteen op de wc zonder verkleiner maar met ikeakrukje. Ze wilde niets weten van potjes en verkleiners, maar gewoon net als wij op de wc. Ik heb dochter nooit gestuurd, want ik vind dat ze het zelf door moeten krijgen. Wel voor het eten nog even gevraagd en als we naar buiten gingen, wilde ze dan niet dan zagen we dat wel weer. Ook nooit meer met luier meegenomen vanaf dat ze zindelijk was. Mijn dochter is ook geen kind waaraan je 100 keer moet vragen of ze moet plassen, ze gooit dan haar kont tegen de krip hoe klein ze ook was (zindelijk sinds 2j2mnd). Hier gewoon op donderdag gezegd dat we vrijdag geen luier meer aan gingen doen maar een onderbroek. en dat dus uitgevoerd die vrijdag. Die dag 6 ongelukjes achter elkaar en toen had ze het door. Alleen `s nachts nog een luierbroekje gebruikt.
hoi, In ieder geval 20 minuten nadat hij wat gedronken heeft (helpt dus om niet een tuitbeker te geven waar hij de hele tijd uit kan drinken, vaste drink momenten is dan makkelijker) en anders elke 45 minuten geloof ik. Op een gegeven moment weet je wel een beetje wanneer hij plast, je kan het ook zien als ze gaan wiebelen, ze houden het soms best lang op. Pas op tijdens tv kijken, dan vergeten ze het vaak. Ik was met Fleur even 3 weken best veel thuis maar opeens gaat het dan beter. Ze wilde zelf meteen op de wc met wc verkleiner. Dat opstapje heeft nog niet veel nut in het begin. Pas handig als ze het beter zelf kunnen en als ze langer zijn. Succes, Charlie
bedankt! ik begin 1 oktober,hij gaat nu nog 4 dagdelen naar de psz en vanaf 1 oktober 2 dagdelen dus dan heb ik meer tijd thuis om te oefenen. even bij de action een dozijn stikkervellen halen en dan aan de slag!!