Wat is dit nu weer voor fase?!?!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by joanna76, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joanna76

joanna76 Lid

Apr 8, 2008
    16
    0
    0
    Styliste
    Help! :( We zijn het even helemaal kwijt....

Ons mannetje van 1,5 was echt een superslaper, maar is nu sinds 2 weken bijna elke nacht aan het spoken. Hij wordt nu gemiddeld rond 22:30 wakker en presteert het dan om tot 1 uur en soms zelfs 2:00 wakker te zijn :confused: ! Ik snap er echt helemaal niks meer van...niks helpt...en wij zijn gesloopt....

Hebben jullie dit ook meegemaakt (zou het al iets dragelijker maken), en wat deden jullie eraan? En belangrijker...hoe lang duurt deze fase?

2. joanna76

joanna76 Lid

Apr 8, 2008
    16
    0
    0
    Styliste
  3. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    youame heeft het ook een hele tijd gehad geloof wel een paar maand en dan weer even niet dan weer wel
    echt vermoeiend

heb helaas geen tips voor je wij wisten ook niks wat we er tegen konden doen
    oh wat ik wel een keertje deed was 1x een molletje geven dan sliep ze wel door en konden wij even een nacht goed doorslapen

maar dat kun je niet elke dag doen

succes

4. inge1983

inge1983 Bekend lid

Jul 27, 2006
    675
    0
    0
    Nils heeft het de afgelopen ook gehad. Alleen wil hij niet gaan slapen om 19:30 als hij naar bed gaat. Hij kan dan goed tot 22:00/22:30 aan het huilen zijn (met tussenpozen dat we bij hem zijn).

Vorige week zijn we erachter gekomen dat als we de babyfoon beneden uitzetten, hij binnen 10 minuten stil is. Hoe het kan geen idee.

Maar het kan ook zijn dat je kindje bezig is met een ontwikkeling. Merk je niet dat hij ergens heel erg mee bezig is overdag? Of tandjes? Of lopen? Of praten? Meestal is het bij Nils als hij zo'n fase heeft dat hij in een paar dagen weer ietas nieuws er bij heeft. Nu begint hij bijvoorbeeld ineens veel meer woordjes na te praten.

Maar toch is het erg vervelend hahaha. Maar denk maar zo, het gaat ook weer over.

Groetjes Inge

5. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Helaas, dit herken ik. Heb inmiddels chronische hoofdpijn, wegens slaapgebrek. Hoe het komt, geen flauw idee. Wij hadden een echt slaapkind. Die legde je om 19.00 uur op bed en de andere ochtend 8 uur hoorde je haar pas.
    Maar nu...Ze gaat heel lief slapen, maar na 23.00 uur begint het. Ze ligt te pitten bij je op schoot, maar zodra we haar boven het bedje houden is het brullen. En dat kan idd 2 uur duren. Vannacht hebben we het even geprobeert, troosten en toen weer terug in bed, maar dat werkte natuurlijk niet en toen maar bij ons in bed. Daar heeft ze lekker liggen slapen.

6. joanna76

joanna76 Lid

Apr 8, 2008
    16
    0
    0
    Styliste
    Ja, die draak van ons wijst gelijk naar de deur dat ie z'n kamertje uit wil. Wil ook wel bij ons in bed, maar slaapt niet (ligt alleen maar te keten)..dan maar naar beneden, klein flesje melk, boekje voorlezen en een schone luier. Soms gaat ie wel gelijk slapen maar vaak is het binnen een kwartier weer hetzelfde gezeur....
    Volgens mij heeft ie ook erg last van z'n onderste hoektandjes die door moeten komen, en hij is sinds gisteren ook erg aan het hoesten. Zal je zien...wordt ie ook nog ziek!

7. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

hier zitten we er helaas midden in!
    ik probeer haar te troosten met haar fopspeen en knuffeltje. neem haar eventjes tegen me aan. leg haar dan weer terug in haar bedje..
    met als gevolg...dit nog minimaal 4 keer in een nacht te moeten herhalen..
    soms geef ik haar wat te drinken.
    heb er nog niet een oplossing voor dus ik lees hier mee voor de goude tip ;)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,270
    6,801
    113
    Lastig hoor.

Isabella heeft het ook wel een paar dagen gehad, maar nooit erg lang.

Nou ja, misschien vinden jullie me hard maar ik laat haar liggen en ga steeds om de 10 minuten er heen. Soms als ze echt te overstuur is ga ik naast haar zitten. Meer niet. Ik kijk haar ook niet aan. Ik zit gewoon ook in haar kamer.

Dat laatste helpt heel goed. En om de 10 minuten hoeft maar maximaal 3 keer.

Ik haal haar nooit uit bed. Dan weet ze dat dit gebeurt als ze dus huilt en dat wil ik voorkomen.

9. joanna76

joanna76 Lid

Apr 8, 2008
    16
    0
    0
    Styliste
    Ja, soms voel ik me ook zo slecht dat we 'm mee naar beneden nemen, maar dan zijn we echt ten einde raad, en ja dan is dus het hek van de dam. Dan weet ie het...

Heb gisteren ook geprobeerd om m in z'n bedje te houden en naast m te gaan zitten. Maar dan wordt ie dus alleen nog maar bozer en raakt helemaal over z'n toeren.

10. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoe moeilijk het ook is.. hij gaat vanzelf wel slapen.

11. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    tja bij youame hielp ook niks mee naar beneden nemen bij ons op de kamer dan wou ze gewoon spelen en was er niks aan de hand wat ik toen deed klinkt erg bot maar liet der gewoon huilen langzaam aan ging het steeds beter

Share This Page