met auto op pad

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door cat2, 14 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Morgen wordt het mooi weer. Toevallig hebben wij afgesproken bij mensen op bezoek te gaan. Dit is de eerste keer dat wij op pad gaan met ons dochtertje van 3 weken oud.
    ze was bij de geboorte erg klein 2600 gram. Nu weegt ze 2900 gram. Omdat ze zo klein was/is schommelt haar temperatuur nogal. Tot nu toe het advies gehad haar warm te houden. Maar morgen wordt het dus meer dan 20 graden. De autorit duurt ongeveer 45 minuten. Ik doe haar gewoon broekje, truitje aan. Ik denk dan nog een wikkekdoek. Ik weet alleen niet of dit te warm of koud is. Kan iemand advies geven?

2. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Voldoende laagjes meenemen en regelmatig voelen in haar nekje of ze niet te warm wordt. Verder altijd een laagje over haar huidje houden (zou nog geen blote armen of benen doen) en opletten op de tocht. Komt vast goed!

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ligt ze in huis ook met een wikkeldoek...? Zo niet, hieft dat toch in de auto ook niet

Vergeet niet dat het in de auto echt heel warm kan worden...en zeker als ze zo opgepropt zitten in de maxi cosi

Een wikkeldoek lijkt me nogal veel van het goede, tenzij je met alle ramen open wil rijden, maar ik ga er vanuit van niet

Deel Deze Pagina