Hallo allemaal, Wij willen dit jaar weer eens 'echt' op vakantie gaan. Ik ga namelijk al jaren naar mijn ouders in Frankrijk. Dit is natuurlijk best wel luxe en vooral goedkoop. Omdat ik in het onderwijs werk, zijn wij altijd gebonden aan de schoolvakanties en die weken zijn nou eenmaal de duurste weken. Nou zijn we gisteren op de vakantiebeurs geweest, maar nog geen steek wijzer geworden. We hebben een zoontje van 2 en dan is kamperen eigenlijk wel zo leuk, maar we zijn aan het proberen om zwanger te worden. Moet er dan niet aan denken om met een dikke buik in een tentje te liggen. Normaal vind ik dat geen probleem. Dan zijn we ook nog van die types die niet 3 weken op 1 plek willen blijven. Onze voorkeur gaat dan ook uit naar een autorondreis. Maar welk land?? En waar/hoe overnachten?? Alle tips zijn welkom!!!! Alvast bedankt, Mariska
wij gaan naar oostenrijk11 dagen all in. ik wil namelijk geen omkijken hebben naar het eten. wij gaan 'snachts rond 2 uur rijden en dan zijn we daar tegen 11 uur dus de kinderen slapen dan echt ideaal
Idd lastig... Zeker omdat je in die periode echt moet boeken. Kun je dat soort reizen niet via Kras boeken? Of je gaat naar een eiland als Mallorca of Sicilië, dat je wel op dezelfde camping blijft, maar heel makkelijk afwisselende dagtripjes kunt maken. Succes en veel plezier!!
Dat land staat dus ook op ons lijstje. Toevallig ervaringen met kampeerhutten?? We willen vrij zijn en houden wel van het kampeersfeertje!
Dat is voor ons ook nog een optie. We hebben namelijk ook nog 2 katten en die zou ik dan eerst bij mijn ouders kunnen afgeven in Frankrijk. En dan na een paar dagen naar Oostenrijk. Op de terugweg weer langs mijn ouders en vervolgens naar NL. Op deze manier zien we dan ook nog even (o)pa en (o)ma. Mag ik vragen welke omgeving jullie gaan? Is dat een hotel of appartement?