Wat vinden jullie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door allstar, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    Hoi allemaal... Even een vraagje ,

Wij hebben een prachtige zoon van 6 maanden. :) helemaal verliefd ...
    Wat er ook vast bij zal horen, de gebroken nachten.... :( ik ben dan smorgens gewoon echt moe ... ( en rest Van de dag) ene keer iets erger dan andere dag ... Herkennen jullie dit?

Nu hebben wij de luxe dat opa en oma hier bijna naast wonen en dus af en toe laten we hem een nachtje bij opa en oma logeren... Dan kunnen wij even bijtanken . Soms 1 x per 3 weken maar laatst 2 x in de week .

Hij vindt het er prima, heerlijk die aandacht :)
    Zouden jullie dit ook doen ?

:)

2. Ilja1983

Ilja1983 Actief lid

2 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom niet? Heerlijk toch :) voor kind en ouders, en grootouders natuurlijk. Onze zoon slaapt ook weleens bij m'n schoonouders als wij een feestje hebben ofzo en iedereen geniet ervan. Vind het ook erg belangrijk dat er een ander adres is waar hij zich thuis voelt!

3. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    O ja zeker doen!
    Hier een hele slechte slaper, die eigenlijk pas sinds heel kort een beetje normale nachten maakt (hij is 1,5 jaar nu!). Ik ben inmiddels zwanger van de tweede en in de eerste maanden heeft hij regelmatig even een nachtje bij opa en oma geslapen zodat ik kon bijtanken. Was behoorlijk ziek van de zwangerschap, dat icm met die gebroken nachten trok ik echt NIET. De eerste keer dat ze hem kwamen halen, na vrolijk zwaaien de deur achter zich dichttrokken en wegreden met hem, heb ik de ogen uit mn kop gejankt! Wat een waardeloze moeder ben ik, ik voel me slecht en dus moet hij weg???? Maar ik besefte na een half uur dat ik dit ook juist voor hem doe. Hij heeft er veel meer aan als ik gewoon fit en uitgerust ben, in plaats van een moeder die uitgeblust op de bank hangt, en amper overeind kan komen... sinds dat besef er is, vind ik heel veel makkelijker om hem uit logeren te laten gaan. En hij vindt het fantastisch bij opa en oma, en zij zijn gek op hem. Dus win-win, toch?

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ja ik zou het doen!

Onze zoon sliep door met 6weken tot hij 4maanden was. Vanaf toen is hij 4maanden lang elke nacht 4-6x per nacht wakker geweest. Ik kreeg kort na mn bevalling een pnd en icm met een zeer slechte nachtrust toen is hij 1x in de week naar mijn schoonouders gegaan vanaf dat hij 5maanden was. Zo had ik in ieder geval 1nacht in de week een goede nacht met heeeeel veel slaap en de volgende dag had ik lekker voor mezelf. In het begin voelde ik me echt heel schuldig dat ik hem wegbracht maar het gat zoveel adem en het luchtte me helemaal op.

Het voordeel bij hem van hem zo vroeg daarheen brengen is dat hij daar kind aan huis is. Heeft daar nooit slaapproblemen en gaat er graag slapen. Vaak slaapt hij er beter dan bij ons thuis! En het is zooo makkelijk als er iets is en hin gaat daarheen dan weet je dat hij het ook fijn vindt om daar te slapen.

Onze dochter is een goede slaper maar moet toch even wennen als ze daar slaapt. Nu niet meer maar de eerste keren wel. Zij was veel ouder toen we zijn begonnen met daar laten slapen.

5. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het nog nooit gedaan om de reden die jij noemt, is hier niet nodig op dit moment. Maar ik zou het zeker doen. Het is goed voor alle partijen. Natuurlijk voel je je ee beetje schuldig, maar dat is denkmik nergens voor nodig. Jullie kleintje heeft meer aan een goed uitgeruste moeder dan aan een moeder die op is.
    En zolang je kindje het goed heeft en naar de zin heeft mij opa en oma dan is er niets mis mee.

Deel Deze Pagina