Hoi Allen, Ik kan me herinneren dat ik voor mijn oudste zoon een speciale dreumes/peuter kussen had. Erg dun en ook luchtdoorlatend. Nu is mijn vraag wanneer beginnen of zijn jullie begonnen met een kussen. . De reden dat ik dit vraag is omdat ik merk dat mijn jongste al behoefte heeft aan een kussen maar ik wil wachten zolang het kan. Hij trekt de kussens van de bank en gaat er dan op liggen op de grond (blijft ook lekker liggen) Als hij in de ochtend bij ons even in bed ligt gaat hij ook met zijn hoofd op de kussen liggen en slaapt dan weer in
Ik heb een kussen bij de Ikea gekocht. Maar wel toen Zoƫ 2 jaar was (dat wordt ook aangeraden vanaf deze leeftijd trouwens.
het beste is zolang mogenlijk zonder kussen is beter voor de rug en nekwervel hier slapen de kids nog steeds zonder kussen de oudste is 6 en de andere zijn 2 en 4 en zolang ze er niet naar vragen krijgen ze nog geen kussen.
hier zijn we er al heel vroeg mee begonnen met een maand of 6 had hij al een eigen kussen... hij wou niet kussenloos liggen dus hebben we een babykussen gehaald...maar nu lig hij op een grote kussen en het gaat goed..
Onze dochter ook, ze gebruikt het kussen alleen als ze op haar zij ligt, dan trekt ze hem onder haar hoofdje..