Hoi komende week ga ik met manlief een avondje weg. We gaan naar Najib in Carré. Wij willen er echt een avondje uit van maken en dus van te voren lekker eten. Uit ervaring weet Ik dat 'even Amsterdam induiken' uitdraait op een simpel tentje, vol schreeuwende Engelse en niet heel bijzonder eten. Nu hoef ik ookniet een 5 gangen diner en sjiekdefriemel. Ik zag op de site dat Carré zelf ook drie restaurantjes heeft, iemand daar ervaringen? Of anders, wie weet er een lekker, gezellig, betaalbaar restaurantje in de buurt van Carré?
De piste! Tegenover de artiesten ingang! Afgelopen zondag gegeten. Prima maar simpel en betaalbaar! En de show is leuk
Wij gaan over 2 weken, hebben gereserveerd naast carré (Kelder) om exact dezelfde reden. Maar ben wel benieuwd of dat dus iets is of niet..? Veel plezier alvast!
Blauwe brug heet het geloof ik..simpel maar lekker. Zit op waterlooplein (zit ook parkeergarage, Stopera). 5-10 minuten lopen van carré. Hebben wij ook gedaan toen we naar najib waren! Leuke show, veel plezier!
Algemeen Als je geen toeristen wilt e.d. moet je niet in het centrum gaan eten Bazar zit op de Albert Cuyp, heerlijk eten daar! (zie linkje) Je kunt t lopend doen, kost je ongeveer 15 minuten, maar met de taxi kan natuurlijk ook en in de avonduren kun je in de Van Woustraat ook prima parkeren over het algemeen en dan kun je zo naar Bazar lopen. (of met de taxi natuurlijk)
Thnx voor de tips! Die pizza's klinken erg lekker, helaas wilt manlief niet (nooit) in een pizzeria eten. Ik heb gereserveerd bij De Piste. Ben benieuwd! Ook naar de show trouwens!