Hoi Het kan wel hoor met draagdoek in attracties bij dochterlief toen ook gedaan. Zijn toen in droomvlucht/ fata morgana/ treintje/ bootjes die rondvaren/die auto's vlak bij dat schip geweest was erg leuk dochter sliep gewoon en zat lekker veilig tegen mij of papa aan
Wij zijn toevallig vandaag geweest, dan wel niet met draagdoek maar ik zag wel een aantal moeders met draagdoek. Fata morgana zou ik inderdaad ook niet doen met je oudste dochter, maar dat verschilt per kind denk ik..
Sommige kinderen misschien wel, die van ons ging met 3 jaar al in de Tower of Terror en is werkelijk helemaal nergens bang voor, nooit geweest ook! Vorig jaar was ze 7 en ging ze in Amerika gewoon alleen in bepaalde attracties die over de kop gaan (papa ziek en mama's maag was niet sterk genoeg ). Wij gaan komende zomer 2 dagen naar de Efteling, en de kleine (2 1/2 maanden) gaat dan op de arm mee in de Droomvlucht, Carnaval festival en Fata Morgana, veilig tegen mama aan. Verder blijft hij lekker in de kinderwagen liggen en doen we de wilde attracties om de beurt met onze dochter. Zij kan er niets aan doen dat ze op bijna 9-jarige leeftijd nog een babybroertje krijgt en hoeft dus echt niet alles op te geven (de reis van 6 weken Verenigde Staten gaat ook al niet door...). En nee, we laten haar broertje niet thuis, hij hoort bij ons gezin, en is er dus ook bij op haar verjaardag! Zelf was ze trouwens 10 maanden toen ze in de Efteling was, en ze keek haar ogen uit!
Wat leuk de meeste reacties We gaan het gewoon doen denk ik. Jullie hebben wel gelijk over fata morgana denk ik ja. Dat zal ze vast eng vinden idd. Kunnen we beter niet doen.
Wij zijn toentertijd met onze dochter van 2 en baby van 8 maand wel naar de Efteling geweest en ook de jongste is in veel dingen mee gegaan ging prima. Ook droomvlucht etc
Fata morgana? Is dat het bewegende huis? zijn we per ongeluk in geweest. Baby vond het prachtig peuter doodeng.
Het zou best kunnen denk ik met een baby in de draagdoek in een attractie maar hoezo de kleintjes niet bij een oppas? Denk dat het voor je oudste juist ook leuk en goed is eens een dagje uit te hebben met papa en mama alleen. Even alle aandacht hebben. Het hebben van tweeling broertjes/zusjes is niet niks. Wij zijn vorig jaar nog in mijn verlof geweest met alleen de oudste en het was heerlijk. Ook voor ons
nee hoor. die van mij zijn 1,5 en 4 en zijn er al een keer of 6 geweest en ze vinden het prachtig. het verschilt echt per kind.
maar eerlijk? ik zou je kleintjes ergens onderbrengen en lekker samen met je oudste naar de efteling gaan. dat zal ze super vinden, even aandacht voor haar alleen en je kleintjes hebben echt helemaal niks aan de efteling. lawaai, voedingen en luiers tussendoor. en met draagdoek in attracties is echt niet handig. vorig jaar ook een kleintje in een draagzak mee gehad omdat de oppas onverwachts toch niet kon en ik vond het echt niks. bij sommige attracties zit ook nog eens een stang en dat paste net. en dan ben ik echt niet dik. later nog eens geweest met oudste en geen gedoe met voedingen, luiers en rekening houden met in welke attracties je kan. lijkt me ook niks om een paar x even een draagdoek om te knopen. en dan kindjes die lekker liggen te slapen, uit de wagen halen om in de doek te doen?
Wij zijn begin maart geweest, dus toen jongste 14 maanden was. Hij is met mij (in draagdoek) in de droomvlucht, fata morgana en carnaval festival geweest. Ging prima. Vooral ook heel fijn in de wachtrij!