Easywalker June - periode tussen reiswieg en wandelwageninzet overbruggen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamatobe85, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamatobe85

2 okt 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn meisje is nu 3 maanden en ligt uiteraard nog in de reiswieg van de kinderwagen. Toch merk ik dat ze al sneller verveeld raakt als ze er wakker in ligt en best wat meer van de omgeving zou willen zien. Bovendien gaat het niet heel lang meer duren of ze is eruit gegroeid.

Veel wagens hebben volgens mij zo'n optie waarbij je het wandelwagen deel helemaal plat kan leggen in ligstand waardoor je baby alsnog ligt, maar wel lekker om zich heen kan kijken. Nu hebben wij de Easywalker June (gekregen van mijn schoonouders) en die heeft na de reiswieg een wandelwageninzet, maar dat is echt een stoeltje: june - easywalker Hij kan wel in 'slaapstand', maar in de gebruiksaanwijzing las ik dat je de inzet pas mag gebruiken als je baby goed zelfstandig kan zitten en dat kan mijn dochter nog lang niet.

Ik ben echt heel tevreden over deze kinderwagen, maar dit vind ik toch wel vreemd. Wat moet ik in de tussentijd dan gebruiken, als mijn dochter te groot is voor de reiswieg maar nog te klein voor de wandelwageninzet?

2. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Ik lees mee! Wij hebben hetzelfde 'probleem', alleen dan met de Mutsy Igo.

3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    wij hebben dan wel een andere wandelwagen,maar ik klikte de maxi cosi erop

4. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Ben je zeker dat je kindje bijna uit de reiswieg is gegroeid?

Een baby buigt zowiezo bijna altijd de benen. Dus als je kindje met gebogen benen in de wieg ligt, kan dit nog altijd comfortabel zijn...

Maxi cosi gebruiken ipv de reiswieg zou ik echt niet doen. Dan is de reiswieg altijd nog comfortabeler voor je kindje.

Ik heb via google wel foto's gevonden van een klein babytje dat in het zitje ligt. Zo op de foto's te zien, lijkt dat ook wel goed.
    Op deze pagina staan de foto's.

Fernanda Leal 'Living With' the Easywalker June - Pushchair Trader

(Edit: typfout)

5. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Draagdoek geen optie?

6. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    maxi cosi kan best even hoor met een wandeling of rondje stad,als ze er maar geen uuuuuuuuren inliggen.

7. naouall

naouall Actief lid

17 okt 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben in augustus uitgerekend en mijn zoontje word dan 2 jaar. Ik vind het erg lastig om een kind van 2 de hele tijd te laten lopen. Ik wil graag duo kinderwagen halen. Wat denken jullie dat ik het beste kan doen?

Gr

8. naouall

naouall Actief lid

17 okt 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, vorige reactie hoorde hier niet.

9. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Ik herken het wel. Ons meisje paste met gemak nog in de wieg maar ze was veel te druk bezig met om zich heel willen kijken. Uiteindelijk hebben we het nog een tijd gered met een draagbare mobiel aan de kap. (tiny love) Daarna hebben we gewoon de buggyzit op de ligstand gezet en met 5 maanden zat/lag ze daarin. We hebben er toen wel een lekkere wikkeldoek ingelegd zodat ze wat beschutter lag. Als we haar pas hadden overgezet toen ze zelf kon gaan zitten was dat pas vorige maand geweest. Haha!

En inderdaad de maxicosi kan best wel een hoor. Ik neem aan dat je zowiezo geen 8 uur op pad gaat met de kinderwagen (ik in iedergeval niet) en voor 2 uurtjes kan het best...

10. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Hier hielp het ook wel om de kap van de reiswieg naar beneden te doen. En dan onder bomen en tussen hoge gebouwen door lopen zodat er ook iets te zien valt.

11. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    mijn zoontjei s ook met 6 maanden over gegaan in het zit gedeelte hoor! hij ging eerst 10 minuten in de zit stand en dan was ie zo moe van het kijken dat hij in de lig stand ging en gelijk zn ogen ook dicht gingen!:D
    slaapje gegarandeerd dus!

Deel Deze Pagina