met baby naar Center parks?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juenco, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wij gaan er ook vaak heen. en mijn allerbelangrijkste tip is. altijd melden als iets niet goed is. (wordt je namelijk geholpen en is je verblijf meteen een stuk aangenamer)

maar wij hebbendit nog maar 1 keer hoeven doen

super ervaring. bedje nemen we nooit mee. wel het matrasje van het camping bedje en der eigen deken.

heerlijk wandelen daar en zwemmen is ook erg leuk staan vaak plastic mc zodat je je kindje daar in kan vervoeren in het zwemmbad. neem lekker een paar handoeken mee en het kan lekker slapen en hoeft niet in een nate handoek.

Tip neem een hang slot mee voor je kinderwagen want die moet je buiten het zwemmbad laten staat wel droog want staat in de plaza maar ik vindt het fijner met een slot er om heen

2. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ah dank! Dat is inderdaad een goede tip. Onze kinderwagen kostte 800 euro en is nieuw, dus die wil ik nog niet kwijt ;)

3. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ik zou wel een eigen bedje meenemen, zo'n reisding (haha, ik ben even het woord kwijt :)), als je naar de Eemhof gaat! Want die dingen daar zijn oud en viezig..

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #24 Kolibrie, 9 dec 2009
    Laatst bewerkt: 9 dec 2009
    Hoi! Wij zijn afgelopen weekend een weekendje naar de Kempervennen geweest! We hadden een 6-persoonshuisje premium, met kinderbedje, box en stoel. Mijn kleine meid is 5 maanden nu, dus aan de stoel had ze nog niks, maar we hadden ons eigen wippertje mee.

Ze heeft daar voor het eerst gezwommen. We zijn niet speciaal naar babyzwemmen gegaan, maar gewoon op de tijd gegaan die het beste uitkwam voor haar. Zo'n pierenbadje is genoeg voor die kleintjes van die leeftijd! Na 20 min. werd ze wat moe, dus lekker afgedroogd en in haar badjasje gedaan (die zou ik wel meenemen, want die kleintjes koelen snel af). Ze is toen bij oma op schoot in slaap gevallen en heeft daar lekker geslapen! Ging dus helemaal fantastisch met haar en ze had echt lol in het zwembad! Op mijn babysite staan foto's van haar in het zwembad (klik maar op m'n banner ;)).

Aanrader is inderdaad om je eigen campingbedje mee te nemen, of in ieder geval wel je eigen matras! Die dingen waren echt ontzettend gaar daarzo. Nu slaapt die van mij heel makkelijk, maar ik vond het maar niks! Dus dat zou ik wel doen :D En gewoon lekker gaan hoor! CP is zeker geschikt voor de allerkleinsten!

Oh ja, wij hadden de buikdrager mee. Is heel handig in zo'n zwembad en dan hoef je je kinderwagen niet elke keer mee te slepen ;)

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    IDEAAL!!!

Wij zijn pas een midweekje geweest en onze jongste was toen net 4 maanden. Heerlijk gezwommen!

6. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    oh...hou nu maar op meiden, jullie maken me zo enthousiast dat ik het liefst nu wil gaan :D:D;)

En ik ben blij dat ik het hier heb gevraagd, want er zitten heel wat goede tips tussen!

7. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Jaa hoor lekker boeken en gaan !!

Wij gaan 8 januari naar centerparcs heerlijk ook een vip huisje hihi ... :) Ow ja neem wel een eigen camping bedje mee.. Ik vind die dingen daar zooooo vies ..

8. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
  9. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Anoek was 4 weken toen we voor het eerst op vakantie gingen. We hebben dan wel niet gezwommen, maar wel veel gewandeld en gewoon lekker buiten gezeten. Ging echt prima

10. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Is idd ideaal CP. Wij zijn vorig weekend geweest. Ze hebben zelfs een box in de kleedruimte van het zwembad en bij het zwembad allemaal boxen. En een aankleedkussen met staal eromheen zodat ze gewoon kunnen liggen. Ben nog nooit zo kindvriendelijk op vakantie geweest.

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi! Welk CP park was dit?? Ben ik wel benieuwd naar!

12. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Alle cp ;)

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    In cp huttenheugte heb ik in de omkleedruimte's geen ruimte gezien met box erin.
    Inderdaad wel met aankleedkussen.

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Oh ja....een slot voor om de kinderwagen is wel handig.
    Deze hadden wij ook meegenomen. Hij staat daar natuurlijk wel onbeheerd, en'die van ons kostte toch 900 eurie.

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.176
    113
    Ja is hartstikke leuk! Wij waren er al met 6 weken. Opa en oma mee en mams kon lekker een weekendje bij komen haha.
    Slot voor je buggy kan je bij veel parken ook lenen (5 euro borg) of kopen. Maar als je er al een hebt zou ik die meenemen. Veel plezier!

Deel Deze Pagina